Natječaj za izradu idejnog urbanističkog rješenja centra Križa Obavijest o rezultatima natječaja

Za Natječaj za izradu idejnog urbanističkog rješenja centra Križa (Registarski broj natječaja: 157-13-KR-U), koji je objavljen u Elektroničkom oglasniku javne nabave pod oznakom: 2013/S 012-0051934 od 07.06.2013. godine i 2013/S 014-0055846 od 20.06.2013. godine, Općinski načelnik Općine Križ donio je Odluku o poništenju (KLASA: 350-01/13-01/01, URBROJ: 238/16-03-13-29 od 26.07.2013. godine), sukladno odredbama Zakona o javnoj nabavi („Narodne novine“ br. 90/11.), kojom Odlukom su utvrđeni sljedeći razlozi za poništenje:
– prema odluci Ocjenjivačkog suda niti jedan zaprimljeni natječajni rad svojim rješenjem nije u potpunosti zadovoljio kriterije izvrsnosti, odnosno niti jedan rad se ne može pretočiti u realizaciju izmjena Detaljnog plana uređenja središta Križa te su članovi Ocjenjivačkog suda većinom glasova utvrdili da se zaprimljenim radovima ne dodijele nagrade;
– dodatno, niti jedan natjecatelj / ponuditelj nije ispunio tražene uvjete iz natječajne dokumentacije.

Istom Odlukom utvrđena je dodjela jednakovrijednih otkupa za sljedeće natječajne radove:
Natječajni rad pod šifrom „101“
Autori:
–    Ana Brkljačić, dipl.ing.arh.
–    Milivoj Cota, dipl.ing.arh. (Cota i Cota d.o.o. za građenje, projektiranje i nadzor, Zagreb)

Natječajni rad pod šifrom „102“
Autori:
KATUŠIĆ KOCBEK ARHITEKTI
Projektni tim:
–    Davor Katušić, d.i.a.
–    Jana Kocbek, u.d.i.a.
–    Krešimir Kolaković, d.i.a.
Suradnici:
–    Maša Rihtarić, aps.arh.
–    Luka Šarić, stud.arh.
–    Mate Viduka, stud.arh.

Limači Sloge 2. na međunarodnom turniru

Ove nedjelje 18.08.2013. godine, limači 2003. i 2004. godišta NK Sloga Križ, sudjelovali su na međunarodnom nogometnom turniru u Garešnici. Na turniru je sudjelovao velik broj odličnih ekipa, a neki od jačih sudionika bili su: GNK Dinamo Zagreb, NK Osijek, FK Sport Team Banja Luka, HNK Segesta i NK Bjelovar.

Limači NK Sloge Križ u toj su zavidoj konkurenciji osvojili više nego odlično 2. mjesto, iako žale što nisu imali malo više sreće da osvoje i 1. mjesto, budući su, poručuju iz kluba, bili vrlo dobri u finalu. Za najboljeg igrača turnira proglašen je igrač Luka Stojković (NK Sloga Križ) , a za najsimpatičnijeg igrača također naš igrač Roberto Deželić (NK Sloga Križ).
Čestitamo klubu i svim igračima i to: Marku Nemecu, Matteu Kovaču, Davidu Polimacu, Danijelu Štajdoharu, Marku Mariću, Jakovu Đudariću, Emanuelu Beku, Filipu Majeru, Marinu Gašparu, Robertu Deželiću, Luki Stojkoviću.

Rezultati grupne faze:

NK Sloga Križ – NK Bjelovar         3:0
NK Sloga Križ – HNŠK Moslavina  1:1

ČETVRTFINALE
NK Sloga Križ – NK Mladost Petrinja   5:1

POLUFINALE
NK Sloga Križ – NK Osijek                  3:1

FINALE
NK Sloga Križ – FK Sport Team Banja Luka   1:2

KONAČNI POREDAK:
1.FK Sport Team Banja Luka
2.NK Sloga Križ
3.NK Osijek
4.GNK Dinamo Zagreb

Prijave za Sajam obrta i rukotvorina u tijeku

16. Festivala slastica „Kriški oblizeki“ ove će se godine održati u subotu 14. rujna 2013. godine. Općina Križ, Turistrička zajednica Općine Križ i Društvo „Naša djeca“ Vladimir Nazor Križ, uz pomoć brojnih udruga koje djeluju na području Općine Križ, osmislili su zanimljiv popratni program Festivala kao jedne od najvećih humanitarnih manifestacija koja se odvija na području Zagrebačke županije. Tradicionalno, Zagrebačka županija, pokrovitelj je 16. Festivala slastica „Kriški oblizeki“ kao centralnog događaja u sklopu obilježavanja Dana Općine Križ.
Uz Dan Općine i Festival “Kriški oblizeki”, kao popratni sadržaj i ove se godine održava Sajam obrta i rukotvorina u parku u Križu na kojem je cilj predstaviti unikatne proizvode obrtnika i OPG-a s područja Općine Križ i Moslavine. Proizvođaći meda, bučinog ulja, prerađevina od lavande i sira samo su neki od izlagača koji će se moći pronaći na ovogodišnjem Sajmu. Budući su prijave još uvijek u tijeku, a broj izlagača je ograničen, molimo sve zainteresirane da se što prije prijave za sudjelovanje.
Prijave za Sajam obra i rukotvorina, možete slati na e-mail: info@opcina-kriz.hr ili turisticka.zajednica@opcina-kriz.hr, i to tako da pošaljete svoje ime i prezime, adresu i kontakt podatke zajedno s ispunjenim  prijavnim obrascem. Isti možete poslati poštom ili donjeti osobno u Općinu Križ, Trg Svetog Križa 5, 10314 Križ, najkasnije do 09. rujna 2013. godine (ponedjeljak).

Sajam prijavnica

Poziv za sudjelovanje na 16. Festivalu slastica “Kriški oblizeki”

I ove godine održavamo tradiciju organizacije 16. FESTIVALA SLASTICA „Kriški oblizeki“, turističko kulinarske manifestacije Općine Križ po kojoj smo prepoznatljivi i van granica Zagrebačke županije. Tradicija je to ostvarena trudom te zajedničkim radom kao i željom da se organizacijom ove slatke manifestacije ostvare bolji uvijeti odrastanja djece u Općini Križ.

Naime i ove godine novac prikupljen prodajom slastica biti će doniran Društvu „Naša djeca“ Vladimir Nazor iz Križa, dok je novac od prodaje tombole namijenjen korisnicima terapeutskih usluga Udruge za terapijske i pedagoške aktivnosti Bijeli jelen iz Križa.

Poštovane gospođe, domaćice, dragi naši ljubitelji kolača, sudionice dosadašnjih izložbi, pozivamo vas da nam se i ove godine priključite te pozovete sve ostale zainteresirane da nam se pridruže u jedinstvenoj „slatkoj“ manifestaciji u Općini Križ i Zagrebačkoj županiji!

Budite dio velike turističko-kulinarske manifestacije na koju smo svi ponosni!

Osim što će svaka sudionica ili sudionik pri predaji kolača dobiti poklon, i ove godine nagrađujemo deset najbolje ocijenjenih slastica od strane stručnog žiria pod vodstvom Božice Brkan. Uz nagrade najmlađem i najstarijem sudioniku ili sudionici te najboljem muškom sudioniku, ove godine Turistička zajednica Općine Križ dodjeljuje i posebnu nagradu povodom obilježavanja Godine Milke Trnine i 150. obljetnice njena rođenja, za najbolju slasticu inspiriranu tom velikom opernom divom.

Molimo Vas da se prijavite za Festival slastica „Kriški oblizeki“ i to od 19. kolovoza 2013. godine (ponedjeljak) najkasnije do 09. rujna 2013. godine (ponedjeljak).
Ispečenu, cijelu slasticu potrebno je dostaviti s napisanim receptom, između 08:00 i 11:00 sati, u subotu, 14. rujna 2013. godine u prostorije Društvenog doma u Križu.

Prijave za ovogodišnji Festival slastica “Kriški oblizeki” možete slati na e-mail: info@opcina-kriz.hr i to tako da pošaljete svoje ime i prezime, adresu i kontakt podatke zajedno s ispunjenim  prijavnim obrascem. Isti možete poslati poštom ili donjeti osobno u Općinu Križ, Trg Svetog Križa 5, 10314 Križ. Za sve dodatne informacije stojimo Vam na raspolaganju. Kontakt osobe : 01/2831 510, Maja Dundović Pleša ili Matea Bulka.

OBRAZAC ZA PRIJAVU 2013

Ažuriranje podataka komunalne naknade

Nakon što je 2012. godine započelo ažuriranje podataka komunalne naknade, nastavlja se obilazak naselja Općine Križ,  radi utvrđivanja površine stambenih i poslovnih objekata te matičnih podataka obveznika komunalne naknade. Ovlaštene osobe Općine Križ od dana 20. kolovoza 2013. godine, obilaziti će kučanstva te obrađivati prikupljene podatke u cilju što točnijeg utvrdivanja obveze plaćanja komunalne naknade svakog stanovnika Općine Križ.
Mole se svi građani da ovlaštenim osobama pruže potrebne podatke o veličini stambenog prostora kao i osobne podatke s točnim adresama na koju se dostavljaju obveze. Također, zahvaljujemo svima onima koji su do sada općinskim popisivačima svojom susretljivošću olakšali posao.
Riječ je o postupku koji se za potrebe službenih evidencija Općine Križ obavlja izmjerom, neposrednim zapažanjem, fotografiranjem nekretnine, neposrednom komunikacijom s vlasnikom ili korisnikom nekretnine, a sve radi utvrđivanja stvarnih podataka za obračun komunalne naknade: površine stambenih i poslovnih objekata na području Općine Križ, kao i matičnih podataka vezanih uz obveznike komunalne naknade te drugih podataka potrebnih za utvrđivanje visine komunalne naknade.
Posljednji popis površine stambenih i poslovnih objekata Općine Križ za utvrđivanje obveze komunalne naknade, koja je jedan od najvažnijih prihoda Općine, bio je 1994. godine i zbog zastarjelosti podataka od skoro 20 godina, nužno je izaći na teren i popisati sadašnje stanje.
Zapisnik o utvrđivanju površine stambenog objekta ili poslovnog objekta za utvrđivanje  obveze komunalne naknade, u cilju uvida u potrebne podatke i što bolje pripreme za dolazak od strane Općine ovlaštenih osoba možete vidjeti OVDJE.

RAZMJENA UDŽBENIKA

Općina Križ u suradnji s Osnovnom školom Milke Trnine Križ, ove subote 24.08.2013. godine, poziva roditelje i učenike na razmjenu udžbenika za osnovnoškolce. Molimo roditelje da se uključe u akciju te tako pronađu, razmijene ili poklone udžbenike za osnovnu.
Sudjelovanjem u ovoj akciji doprinosimo zajednici u kojoj živimo te pokazujemo koliko smo odgovorni i spremni unaprijediti naš zajednički život, a svakako i smanjujemo vrlo visoke troškove nabave udžbenika.
Kako bi nabavili ili razmijenili udžbenike potrebno ih je donijeti na dan razmjene dana 24.08.2013. godine (subota) u Društveni dom u Križu (vijećnica) te osobno sudjelovati u razmjeni koja će trajati od 09,00 do 13,00 sati.

Obavijest zainteresiranima za kupnju stroja za berbu lavande

Trgovačko društvo Poduzetnička zona Križ d.o.o. Križ

objavljuje

kao prethodnu informaciju svima zainteresiranima za kupnju stroja za berbu lavande da je u tijeku priprema za objavu javnog natječaja radi prodaje osnovnog sredstva JEDNOREDNOG PRIKLJUČNOG STROJA S POMIČNOM TRAKOM I BUBNJEM ZA BRANJE LAVANDE (stroj za branje lavande).

Za iskaz interesa te za potrebne informacije, zainteresirani se mogu javiti na broj telefona 01/ 3331 910 ili osobno u sjedištu Društva u Križu, Zagrebačka 7.

Obavijest o obustavi distribucije plina

Obavještavaju se stanovnici Ulice Josipa Badalića u Križu  i pripadajućih bočnih ulica, počev od križanja sa Ulicom Josipa Čopora, kao i stanovnici naselja Širinec, da u kućanstvima neće imati plina, dok se stari ulični plinovod na dionici od Ulice Josipa Čopora do Mihanovićeve ulice u duljini od 230m, ne zamijeni novim uličnim plinovodom.

Naime, trgovačko društvo IVAPLIN d.o.o. Ivanić-Grad je dana 07.08.2013. godine, prilikom kontrole ulične plinske mreže na spomenutoj dionici utvrdilo nedopuštenu količinu plina u uličnoj kanalizaciji, stoga je radi sigurnosti građana i sprječavanja mogućih nesreća, plinovod zatvoren.

Očekuje se da će radovi na zamjeni uličnog plinovoda trajati oko 10 dana.

Sve građane molimo za razumijevanje i strpljenje tijekom izvođenja radova.

Otvoren natječaj za sufinanciranje projektne dokumentacije u turizmu

Zagrebačka županija raspisala je natječaj za sufinanciranje izrade projektno-tehničke dokumentacije za razvojne turističke projekte u Zagrebačkoj županiji, koji su prihvatljivi za financiranje iz fondova EU.
Natječaj je otvoren do 15. rujna 2013. godine.

Subvencionirati će se izrada projektne dokumentacije za izgradnju i proširenje smještajnih i ugostiteljskih kapaciteta (hotel, aparthotel,motel, pansion, prenoćište, hostel, kamp, ruralna kuća, kuća za odmor i iznajmljivanje, ugostiteljski objekt i dr.) i proširenje turističke ponude (sport i rekreacija; izgradnja sportskih terena, tenis, mini golf, različita igrališta, spa i wellnes centara, tematskih putova, zabavnih i dr. sadržaja).

Subvencija može iznositi do 50 posto prihvatljivih troškova a najviše do 50.000 kuna.

Na natječaj se mogu javiti fizičke i pravne osobe koje imaju prebivalište odnosno sjedište na području Zagrebačke županije, koje se bave ugostiteljsko – turističkom djelatnošću i predlažu izradu razvojnih turističkih projekata na području Zagrebačke županije.
Iz Zagrebačke županije pozivaju sve zainteresirane da se jave na navedeni natječaj najkasnije do 15. rujna 2013. godine. Informacije, tekst natječaja i potrebni obrasci dostupni su ovdje.Više informacija može se dobiti na broju telefona 01/6009-421 ili putem elektronske pošte: a.zelic@zagrebacka-zupanija.hr.

Prijave s potrebnom dokumentacijom dostavljaju se u pisanom obliku, u zatvorenoj omotnici na adresu: Zagrebačka županija, Upravni odjel za gospodarstvo, Vukovarska 72/V, 10000 Zagreb.
Također, zahtjevi se mogu predati i osobno na navedenoj adresi u pisarnici, prizemlje, soba br. 1.

Naplata cestarine na autocesti A3

Sukladno najavi na sjednici Općinskog vijeća Općine Križ održanoj dana 19.07.2013. godine; kako bi se razmotrila naplata cestarine na autocesti A3, na dijelu izmijenjene lokacije naplatnih kućica, odnosno premještenih iz Ivanje Reke za oko 5 kilometara prema Slavonskom Brodu, Općinski načelnik Općine Križ Marko Magdić se zajedno s Gradonačelnikom Grada Ivanić-Grada Javorom Bojanom Lešom te Općinskim načelnikom Općine Kloštar Ivanić Željkom Filipovićem, pisano obratio ministru Ministarstva pomorstva, prometa i infrastrukture gdinu Siniši Hajdašu Dončiću, sa zahtjevom za prijam radi razmatranja mogućnosti korekcije cijena cestarine.
Čelnici ovih jedinica lokalne samouprave smatraju, a i podržavaju nezadovoljstvo građana, naplatom cestarine na dionicama od Ivanić-Grada i Križa prema Zagrebu, u istom iznosu, kao i prije izmještanja naplatnih kućica iz Ivanje Reke.
Ne samo da se, nakon učinjenog izmještanja, radi o kraćoj dionici autoceste, već smatraju da se naplatom cestarine koči gospodarski razvoj u tim jedinicama, dok je istovremeno stanovnicima Rugvice i Dugog Sela omogućeno besplatno prometovanje.

Skip to content