Povodom 8. ožujka, svim ženama, a posebno stanovnicama Općine Križ, čestitamo Međunarodni dan žena.
Neka vam je sretan!
Povodom 8. ožujka, svim ženama, a posebno stanovnicama Općine Križ, čestitamo Međunarodni dan žena.
Neka vam je sretan!
Stigla je dugo očekivana Odluka o financiranju projekta Izgradnje i opremanja interaktivnog digitalnog objekta dječjeg vrtića u Križu u maksimalnom iznosu prihvatljivih troškova u visini od 649.812,00 EUR-a bespovratnih EU SREDSTAVA!
Spomenuta sredstva namijenjena su proširenju kapaciteta Dječjeg vrtića Križić-kružić, a realizirana su kroz Poziv Ministarstva znanosti i obrazovanja za dodjelu bespovratnih sredstava za izgradnju, dogradnju, rekonstrukciju i opremanje predškolskih ustanova u okviru Nacionalnog plana opravka i otpornosti Republike Hrvatske.
U narednom periodu očekujemo potpisivanje ugovora o dodjeli bespovratnih EU sredstava s Ministarstvom znanosti i obrazovanja i Središnjom agencijom za financiranje i ugovaranje.
U tijeku je izrada projektne dokumentacije za izgradnju i opremanje interaktivnog digitalnog objekta dječjeg vrtića u Križu, a za koju je je također osigurano sufinanciranje u iznosu nešto većem od 111.000,00 EUR-a i to Ministarstva regionalnog razvoja i fondova Europske unije. Nakon izrade projektne dokumentacije i idejnog rješenja sijedi javna nabava izvoditelja radova, a sam početak izgradnje očekuje se krajem ove godine.
Općina Križ i Knjižnica i čitaonica Križ dana 15. ožujka 2024. godine u 18 sati u prostoru Vijećnice, Društvenog doma u Križu, organizira promociju romana prvijenca Arsena Toljanića “Plava mandarina”. Riječ je o romanu prvijencu aktivnog pomorca, koja prati
njegove doživljaje kroz 25-godišnju karijeru od ranih početaka do danas.
Za sve zaljubljenike u putovanja, daljine, brodove i iskrenu snagu ljubavi!
U subotu 16. ožujka 2024. godine osim proslave Dana Sv. Patrika u Križu možete doživjeti i 1. KUP Republike Hrvatske u akrobatskom rock`n`roll-u Križ ´24. Vrhunski plesači iz cijele zemlje, skupine i parovi nastupit će u Školskoj sportskoj dvorani Osnovne škole Milke Trnine, a događaj organizira Akrobatski rock`n`roll klub MRGARock Križ. Kup započinje u 11 sati, a večernji dio i službeno otvorenje KUP-a u 18 sati.
Općina Križ dijelit će jednokratnu novčanu pomoć povodom blagdana Uskrsa sukladno Odlukama Općinskog načelnika Općine Križ Marka Magdića.
PODJELA NOVČANE POMOĆI ZA UMIROVLJENIKE, OSOBE KOJE PRIMAJU NACIONALNU NAKNADU ZA STARIJE OSOBE I NEZAPOSLENE OSOBE OBAVLJAT ĆE SE SAMO JEDAN DAN I TO U UTORAK 19. OŽUJKA 2024. GODINE OD 8:00 DO 15:00 SATI U ZGRADI OPĆINE KRIŽ, ODNOSNO PROSTORU DRUŠTVENOG DOMA U KRIŽU.
UMIROVLJENICI
Pravo na dodjelu novčane pomoći u vrijednosti od =30,00 EUR-a po osobi, ostvaruju umirovljenici s prebivalištem na području Općine Križ, s ukupnom visinom mirovine do 400,00 EUR-a uključujući i 400,00 EUR-a i to UZ OBVEZNO PREDOČENJE OSOBNE ISKAZNICE I ODGOVARAJUĆEG DOKAZA O VISINI MIROVINE NE STARIJEG OD TRI MJESECA.
OSOBE KOJE PRIMAJU NACIONALNU NAKNADU ZA STARIJE OSOBE
Pravo na dodjelu novčane pomoći u vrijednosti od =30,00 EUR-a po osobi, ostvaruju i osobe koje primaju nacionalnu naknadu za starije osobe, a koje imaju prebivalište na području Općine Križ i TO UZ OBAVEZNO PREDOČENJE OSOBNE ISKAZNICE TE DOKAZA O OSTVARENOM PRAVU NA NACIONALNU NAKNADU ZA STARIJE OSOBE.
NEZAPOSLENI
Pravo na dodjelu novčane pomoći u vrijednosti od =30,00 EUR-a ostvaruju nezaposlene osobe s prebivalištem na području Općine Križ koje se vode u evidenciji Hrvatskog zavoda za zapošljavanje, Područne službe Zagreb, Ispostave Ivanić-Grad.
TAKOĐER, MOGUĆE JE PODIĆI JEDNOKRATNU NOVČANU POMOĆ I ZA DRUGU OSOBU KOJA OSTVARUJE PRAVO NA ISTU, UZ PREDOČENJE OSOBNE ISKAZNICE OSOBE KOJA PODIŽE POMOĆ I OSTALE POTREBNE DOKUMENTACIJE ZA OSTVARIVANJE NAVEDENOG PRAVA OSOBE ZA KOJU SE PODIŽE POMOĆ.
Drage trkačice i trkači, najavljujemo da su otvorene prijave za utrku CROSS HILL RUN KRIŽ 2024. powered by RUN CROATIA!
I ove godine utrka Cross hill run obećava sjajnu zabavu trkačima i posjetiteljima budući i ove godine utrku spajamo s manifestacijom Krigl fest– Craft & gril & rock fest!
Cjelodnevnu dobru atmosferu začinit će domaćin oba događaja Mario Petreković, a organizatori Općina Križ i Run Croatia j.d.o.o., osim utrka na 5 i 10 km te Pivske milje, pripremili su i bogat popratni sadržaj. Nakon utrka uz koje će biti i sajam obrta i rukotvorina te animacijske sportske igre za djecu u organizaciji Dječjeg vrtića Križić-kružić, na Krigl festu slijedi uživanje u craft pivu, dobroj hrani i glazbi za koju će se pobrinuti bendovi Westsiders & Odin S te Jumpin jigawatts.
PROGRAM:
15.00 h do 16.30 h – podizanje startnih brojeva i startnih paketa (sportska dvorana Osnovne škole Milke Trnine Križ)
16.00 h – sportske igre za djecu u organizaciji Dječjeg vrtića Križić-kružić (park)
16.30 h – zagrijavanje pred utrku uz profesionalnu trenericu – startna zona
17.00 h – start utrka na 5 km i 10 km
18.00 h – KRIGL FEST Craft & gril & rock fest (centar Križa)
18.30 h – start Pivske milje – limitirano na 30 trkača (detalji opisani dolje)
19.00 h – dodjela nagrada, večera i after party na Krigl festu
19.30 h – nastup benda Westsidersi & Odina S
21.00 h – nastup benda The Jumpin Jigawatts
UTRKE: 5 I 10 KM I Pivska milja
Organizatori utrka: Općina Križ i Run Croatia
Mjesto održavanja: Križ – Centar
Datum održavanja: 18.05.2024.
Vrijeme održavanja: 15:00 h
Start/Cilj utrke: Križ – Centar
Prijava: do 14.05.2024. u ponoć (osiguran startni paket) – za sve prijavljene trkače s uplaćenim startninama do 09.05.2024. u ponoć osigurane su službene majice utrke
Informacije: e-mail: sven.veronek@gmail.com
Start utrke: 17.00 h
STARTNINA: UTRKE 5 i 10 km 20 EUR-a
U cijenu startnine utrke na 5 km i 10 km uključeno je sljedeće:
Ruta: https://www.plotaroute.com/route/793323?units=km
Četiri pive, jedna milja – po drugi put u Križu pivska milja!
Kriška pivska milja događaj je kojim spajamo Cross hill run i Krigl fest!
Pivska milja natjecanje je koje izaziva one dovoljno hrabre (ili lude). U 1600 m morate popiti 4 piva na svakih 400 m i završiti utrku! Zvuči jednostavno? Slobodno probajte!
Općina Križ i partner Run Croatia pobrinuli su se da svi oni koji vole trčati – a neizostavno uz to vole i pivo – spoje te svoje dvije strasti u jedno. Stoga, po uzoru na niz takvih događaja u svijetu, a sve više i u Hrvatskoj, odlučili smo našoj publici ponuditi pivsku milju!
Kriška pivska milja starta u subotu 18. svibnja 2024. godine u 18,30 sati. Kružna staza kojom će trčati i ispijati pivo njegovi ljubitelji i oni koji će to tek postati prolazi kroz centar Križa.
PROPOZICIJE ZA PIVSKU MILJU:
Pravila su jednostavna. Sudjelovanje je moguće samo za punoljetne osobe.
Sudjelovanje je ograničeno na 30 sudionika.
Svaki sudionik mora otrčati 4 kruga te pritom popiti ukupno 4 piva od 0,33l.
Ako se (kojim slučajem!) dogodi da sudionik mora ispijeni sadržaj povratiti, molimo da to učini izvan staze, a za kaznu mora istrčati još jedan krug (bez ispijanja novog piva!).
Pivo se mora popiti u zoni tranzicije koje je duga 10 m na početku svakog kruga.
Žene piju isto količinu kao i muškarci.
Dokazivanje da su pive popijene – prazna limenka/boca/čaša okrene se naopako nad glavom.
Provjeru je li svaka piva ispijena do kraja obavljat će Run Croatia team.
POKROVITELJ: Lepi dečki
ORGANIZATORI: Općina Križ i Run Croatia
STARTNINA: 5 EUR-a
– uključuje: mjerenje vremena, startni broj, 4 piva na utrci, večera
PRIJAVE: http://www.stotinka.hr/ i www.runcroatia.hr
Podizanje startnog broja na prijavama utrke od 5km i 10km od 15h do 16.30h.
NAGRADE: vječna slava, majica Krigl festa i poklon paket piva za prva tri mjesta u kategoriji muškarci i žene.
Više o utrkama, prijavama i propozicijama na: www.stotinka.hr i www.runcroatia.hr
IZDVOJENE POSEBNOSTI UTRKE:
– voditelj utrke: Mario Petreković
– prezentacija lokalnih proizvoda, rukotvorina i OPG-a
– sportske igre za djecu u organizaciji Dječjeg vrtića Križić-kružić
– podjela zahvala, medalja i pehara
– večera za sudionike
– kviz s vrijednim nagradama – after run party
– Krigl fest – koncert Odin S & Westsiders i The Jumpin Jigawatts
17. ožujka obilježava se diljem svijeta Dan Svetog Patrika, katolički blagdan koji se preobrazio u globalnu proslavu ˝irskog˝ načina života i dobre pive.
Budući da se Općina Križ već etablirala kao mjesto dobrog piva, zahvaljujući Pivskim mudracima, upravo u suradnji s tom malom obiteljskom pivovarom, po prvi put u Križu, u subotu 16. ožujka 2024. godine s početkom u 18, sati u parku u Križu (prodajni plato) obilježavamo Dan Svetog Patrika.
Proslava, odnosno druženje uz domaće pivo te druge tekuće, slatke i slane delicije koje će spravljati članice Ženskog rukometnog kluba Trnina Križ i Kulturno umjetničkog društva Graničar iz Križa bit će popraćeni zvucima irske glazbe u izvedbi glazbenog dueta Patrick Walker Hrvoje sudar.
U slučaju lošeg vremena događaj će se održati u Društvenom domu u Križu.
Na temelju članka 48. Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (“Narodne novine”, broj 33/01, 60/01, 129/05, 109/07, 125/08, 36/09, 150/11, 144/12, 19/13, 137/15, 123/17, 98/19 i 144/20), članaka 54. i 101. Statuta Općine Križ (“Glasnik Zagrebačke županije” br. 11/21 i 57/23) i članka 7. Programa potpora poljoprivredi na području Općine Križ za 2024. godinu („Glasnik Zagrebačke županije“ br. 57/23), po prethodno pribavljenom Mišljenju Ministarstva poljoprivrede (KLASA: 404-01/24-01/10, URBROJ: 525-07/311-24-2 od 12. siječnja 2024. godine), Općinski načelnik Općine Križ raspisuje
JAVNI POZIV za dodjelu potpora sukladno Programu potpora poljoprivredi na području Općine Križ za 2024. godinu
I. PREDMET JAVNOG POZIVA:
Predmet javnog poziva je dodjela potpora male vrijednosti u poljoprivredi na području Općine Križ za 2024. godinu sukladno pravilima EU o pružanju državne potpore poljoprivredi i ruralnom razvoju propisanim:
II. DEFINICIJA POJMOVA:
U smislu ovog Javnog poziva definiraju se sljedeći pojmovi:
III. PRIHVATLJIVI KORISNICI:
Prihvatljivi korisnici ovog Programa mogu biti poljoprivredna gospodarstva upisana u Upisnik poljoprivrednih gospodarstava ili Upisnik poljoprivrednika, sa sjedištem i poljoprivrednom proizvodnjom (poljoprivredno zemljište, nasadi, stoka, gospodarski objekti i sl.) na području Općine Križ, te poljoprivredna gospodarstva sa sjedištem u Općini Križ i poljoprivrednom proizvodnjom izvan područja Općine Križ, a koja zadovoljavaju kriterije propisane za pojedine aktivnosti.
Poljoprivredno gospodarstvo obuhvaća sljedeće subjekte u poljoprivrednoj proizvodnji: obiteljska poljoprivredna gospodarstva, samoopskrbna poljoprivredna gospodarstva, poljoprivredna gospodarstva, trgovačka društva, obrte i zadruge registrirane za obavljanje poljoprivredne djelatnosti.
Na javni poziv ne mogu se javiti podnositelji u stečaju i postupku likvidacije (zatvaranja) i oni koji imaju nepodmirene obveze prema Općini Križ odnosno državnom proračunu.
IV. PRIHVATLJIVE AKTIVNOSTI:
Općina Križ će u 2024. godini dodjeljivati potpore sukladno Uredbi 1408/2013 i članku 6. Programa potpora poljoprivredi na području Općine Križ za 2024. godinu („Glasnik Zagrebačke županije“ br. 57/23) za sljedeće aktivnosti:
Mjera 1. Osiguranje biljne i stočarske proizvodnje
Mjera 2. Unapređenje biljne poljoprivredne proizvodnje
2.1. Analize
2.2 Potpora za nabavu i postavljanje sustava za navodnjavanje
2.3. Kupnja mehanizacije i opreme za obavljanje poljoprivredne proizvodnje
2.4. Kupnja, građenje i opremanje plastenika i staklenika
2.5. Kupnja višegodišnjih biljaka
2.6. Kupnja ograde za nasade
2.7. Kupnja zaštitne mreže i ostale opreme za zaštitu od vremenskih “neprilika”
Mjera 3. Unapređenje stočarske proizvodnje
3.1. Umjetno osjemenjivanje
3.2. Kupnja rasplodne stoke i izvornih i zaštićenih pasmina domaćih životinja
3.3. Potpora za očuvanje pčelinjeg fonda
3.4. Kupnja ograde za životinje
Mjera 4. Unapređenje ekološke poljoprivredne proizvodnje
Mjera 5. Potpore za izgradnju, rekonstrukciju i opremanje na poljoprivrednom gospodarstvu
5.1. Potpore za izgradnju/ rekonstrukciju/ opremanje gospodarskih objekata
5.2. Građenje i/ili rekonstrukcija putne mreže unutar gospodarstva
V. UVJETI ZA ODOBRAVANJE POTPORE:
Mjera 1. Osiguranje biljne i stočarske proizvodnje
Potporu za premiju osiguranja mogu ostvariti poljoprivredna gospodarstva koja s osiguravajućim društvima za tekuću godinu zaključe policu osiguranja usjeva, trajnih nasada i/ili stoke. Potpora nije ograničena na osiguranje koje pruža jedno osiguravajuće društvo ili skupina društava.
Uvjet za dodjelu potpore:
Intenzitet potpore po korisniku:
Mjera 2. Unapređenje biljne poljoprivredne proizvodnje
2.1. Analize
Potpora se može ostvariti za analizu svih vrsta poljoprivrednih proizvoda/prerađevina, kvalitete stočne hrane, tla i sličnoga. Potpora je namijenjena poljoprivrednim gospodarstvima koja se bave proizvodnjom i preradom voća i povrća, ratarskom ili stočarskom proizvodnjom.
Uvjet za dodjelu potpore:
Intenzitet potpore po korisniku:
2.2 Potpora za nabavu i postavljanje sustava za navodnjavanje
Potpora se može ostvariti za kopanje ili bušenje bunara, nabavu sustava za navodnjavanje (spremnika za vodu, pumpi, filtera, raspršivača, cijevi i ostalih elemenata sustava za navodnjavanje).
Uvjet za dodjelu potpore:
Intenzitet potpore po korisniku:
2.3. Kupnja mehanizacije i opreme za obavljanje poljoprivredne proizvodnje
Potpora se može ostvariti za kupnju nove i rabljene mehanizacije i opreme te dijelova za popravak istih namijenjenih za primarnu poljoprivrednu proizvodnju, sukladno poljoprivrednoj proizvodnji koju obavlja.
Uvjet za dodjelu potpore:
Intenzitet potpore po korisniku:
2.4. Kupnja, građenje i opremanje plastenika i staklenika
Potpora se može ostvariti za kupnju, građenje te opremanje plastenika i staklenika (sustav za grijanje, stolovi, sustavi za zasjenjivanje, složeni sustavi za automatizaciju, agrotekstil i dr.).
Uvjet za dodjelu potpore:
Intenzitet potpore po korisniku:
2.5. Kupnja višegodišnjih biljaka
Potpora se može ostvariti za nabavu voćnih sadnica, sadnica vinove loze, jagoda, ljekovitog i aromatičnog bilja.
Uvjet za dodjelu potpore:
Intenzitet potpore po korisniku:
2.6. Kupnja ograde za nasade
Potpora se može ostvariti za ograđivanje nasada kao zaštita od nasrtaja divljih životinja. Prihvatljivi su troškovi nabave novih materijala za ograđivanje (stupovi, žica, mreža i sl.), uključujući i nabavu električnih pastira i akumulatora.
Uvjet za dodjelu potpore:
Intenzitet potpore po korisniku:
2.7. Kupnja zaštitne mreže i ostale opreme za zaštitu od vremenskih “neprilika”
Potpora se može ostvariti za nabavu protugradne mreže i potrebne armature (stupovi, žice, kopče i dr.).
Uvjet za dodjelu potpore:
Intenzitet potpore po korisniku:
Mjera 3. Unapređenje stočarske proizvodnje
3.1. Umjetno osjemenjivanje
Potpora se može ostvariti za usluge osjemenjivanja krava i krmača ili nabavu sjemena za obavljanje umjetnog osjemenjivanja na vlastitom stadu, za vlasnike koji sami vrše umjetno osjemenjivanje životinja.
Uvjet za dodjelu potpore:
Intenzitet potpore po korisniku:
3.2. Kupnja rasplodne stoke i izvornih i zaštićenih pasmina domaćih životinja
Potpora se može ostvariti za nabavu rasplodne stoke, izvornih i zaštićenih pasmina domaćih životinja.
Uvjet za dodjelu potpore:
Intenzitet potpore po korisniku:
3.3. Potpora za očuvanje pčelinjeg fonda
Potpora se može ostvariti za povećanje broja pčelinjih zajednica, za novonabavljene pčelinje zajednice (košnice) u tekućoj godini i kupnju gotove prihrane za pčele (pogače i sl.).
Uvjet za dodjelu potpore:
Intenzitet potpore po korisniku:
3.4. Kupnja ograde za životinje
Potpora se može ostvariti za nabavu novih materijala za ograđivanje (stupovi, žica, mreža i sl.), uključujući i nabavu električnih pastira i akumulatora za ograđivanje površina za držanje stoke na otvorenom.
Uvjet za dodjelu potpore:
Intenzitet potpore po korisniku:
Mjera 4. Unapređenje ekološke poljoprivredne proizvodnje
Potpora se može ostvariti za troškove provedbe stručnog nadzora, obilježavanje proizvoda i kupnje certificiranog sjemena i sadnog materijala. Potpora će se odobriti korisniku koji je upisan u Upisnik subjekata u ekološkoj poljoprivredi i bavi se ekološkom proizvodnjom povrća i višegodišnjih nasada.
Uvjet za dodjelu potpore:
Intenzitet potpore po korisniku:
Mjera 5. Potpore za izgradnju, rekonstrukciju i opremanje na poljoprivrednom gospodarstvu
5.1. Potpore za izgradnju/ rekonstrukciju/ opremanje gospodarskih objekata
Potpora se može ostvariti za izgradnju, rekonstrukciju i/ili opremanje gospodarskih objekata na poljoprivrednom gospodarstvu (objekti za skladištenje poljoprivrednih strojeva, objekti za skladištenje hrane za životinje, objekti za smještaj životinja).
Uvjet za dodjelu potpore:
Intenzitet potpore po korisniku:
5.2. Građenje i/ili rekonstrukcija putne mreže unutar gospodarstva
Potpora se može ostvariti za izgradnju ili rekonstrukciju putne mreže unutar poljoprivrednog gospodarstva na katastarskim česticama poljoprivrednog gospodarstva koje se koriste u svrhu predmetne primarne poljoprivredne proizvodnje, a odnosi se na nasipavanje kamenim materijalom (šljunak, drobljeni kamen i sl.), stavljanje podloge (agrotekstil) i potrebne građevinske radove.
Uvjet za dodjelu potpore:
Intenzitet potpore po korisniku:
VI. OPĆI UVJETI ZA DODJELU POTPORA:
Prihvatljiva ulaganja za dodjelu potpora su ona koja kumulativno ispunjavaju sljedeće uvjete:
to propisano,
Nakon donošenja Odluke o odobrenju projekta i dodjeli potpore male vrijednosti, prihvatljivi troškovi trebaju biti podmireni u cijelosti, što se dokazuje ovisno o načinu plaćanju:
VII. NAČIN PODNOŠENJA ZAHTJEVA:
Zahtjev za dodjelu potpore podnosi se Jedinstvenom upravnom odjelu Općine Križ u pisanom obliku na obrascu zahtjeva kojeg izrađuje Jedinstveni upravni odjel Općine Križ.
Za potrebe ovog javnog poziva izrađeni su sljedeći obrasci:
Obrasci su dostupni uz objavljeni javni poziv na internetskoj stranici Općine Križ, www.opcina-kriz.hr ili se mogu preuzeti u Jedinstvenom upravnom odjelu Općine Križ.
Uz zahtjev za dodjelu potpore, podnositelj prijave prilaže odgovarajuću dokumentaciju, određenu u obrascu zahtjeva i javnom pozivu.
Korisnici potpore uz svoj zahtjev za dodjelu potpore prilažu sljedeće:
VIII. POSTUPAK DODJELE POTPORE MALE VRIJEDNOSTI I REDOSLIJED OBRADE ZAHTJEVA:
Postupak dodjele potpora predstavlja sveobuhvatni postupak odobravanja potpore koji provodi Jedinstveni upravni odjel Općine Križ i sastoji se od sljedećih koraka:
IX. NAČIN OBRADE ZAHTJEVA I RASPODJELE SREDSTAVA:
Postupak obrade podnesenih zahtjeva za pojedinu mjeru iz Programa potpora poljoprivredi na području Općine Križ za 2024. godinu provodi Povjerenstvo za potpore na području Općine Križ (u daljnjem tekstu: Povjerenstvo) koje imenuje Općinski načelnik Općine Križ. Povjerenstvo može, po potrebi zatražiti i dodatnu dokumentaciju radi jasnijeg obrazloženja zahtjeva korisnika potpore.
Zahtjevi se rješavaju prema redoslijedu zaprimanja i do utroška proračunskih sredstava.
Na osnovu provedenog javnog poziva i kontrole pristiglih zahtjeva, a na prijedlog Povjerenstva Općinski načelnik Općine Križ donosi Odluku o odobrenju projekta i dodjeli potpore male vrijednosti.
Potpore se dodjeljuju u skladu s raspoloživim sredstvima do iskorištenja istih.
Ukupan iznos svih potpora po jednom poljoprivrednom gospodarstvu iz ovog javnog poziva ne može iznositi više od 2.500,00 EUR-a tijekom jedne kalendarske godine.
Za isto ulaganje ili mjeru odnosno aktivnost, korisnik može potporu temeljem ovog javnog poziva ostvariti samo jednom.
Sukladno članku 3. Uredbe 1408/2013 ukupan iznos potpora male vrijednosti koji je dodijeljen jednom poduzetniku ne smije prijeći iznos od 20 000 EUR-a tijekom razdoblja od tri fiskalne godine te se ta gornja granica primjenjuje bez obzira na oblik ili svrhu potpore.
Sukladno članku 6. Uredbe 1408/2013, podnositelj zahtjeva mora svom zahtjevu priložiti izjavu o iznosima dodijeljenih potpora male vrijednosti u sektoru poljoprivrede iz drugih izvora tijekom prethodne dvije fiskalne godine i u tekućoj fiskalnoj godini.
Davatelj državne potpore dužan je korisniku potpore dostaviti obavijest da mu je dodijeljena potpora male vrijednosti sukladno Uredbi 1408/2013.
Korisnik potpore dužan je omogućiti davatelju potpore kontrolu namjenskog utroška dobivene potpore.
Korisnik koji nenamjenski utroši potrebna sredstva, dužan je odobrena sredstva vratiti i gubi pravo slijedećih pet godina na poticajna sredstva Općine Križ.
X. NAZIV I ADRESA TIJELA KOJEM SE ZAHTJEV PODNOSI:
OPĆINA KRIŽ, Trg Svetog Križa 5, 10314 Križ, s naznakom “ZAHTJEV ZA POTPORU U POLJOPRIVREDI“ ili na info@opcina-kriz.hr.
XI. VRIJEME TRAJANJA JAVNOG POZIVA:
Javni poziv je otvoren do 30. rujna 2024. godine odnosno do iskorištenja sredstava.
XII. INFORMACIJE:
Jedinstveni upravni odjel Općine Križ, tel. 01/2831-510; 01/2831-519.
Detaljnije informacije o potporama u poljoprivredi kao i obrazac zahtjeva dostupni su na službenoj internetskoj Općine Križ www.opcina-kriz.hr.
Na temelju Odluke o financiranju Ministarstva rada, mirovinskog sustava, obitelji i socijalne politike KLASA: 984-01/23-01/29, URBROJ: 524-07-02-01-01/2-23-14 od 3. siječnja 2024. i Ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava za Projekt „Zaželi jednakost za sve!“ Kodni broj: SF.3.4.11.01.0243 od 7. veljače 2024. godine koji se financira iz Europskog socijalnog fonda plus kroz Program učinkoviti ljudski potencijali 2021.-2027., te članka 54. i 101. Statuta Općine Križ („Glasnik Zagrebačke županije“ br. 11/21 i 57/23), Općinski načelnik Općine Križ objavljuje
JAVNI POZIV ZA ISKAZ INTERESA ZA SUDJELOVANJE U PROJEKTU „ZAŽELI JEDNAKOST ZA SVE!“_ SF.3.4.11.01.0243
Javni poziv za iskaz interesa objavljuje se radi informiranja zainteresiranih sudionika za uključivanje u projektne aktivnosti odnosno o mogućnostima sudjelovanja u projektu „Zaželi jednakost za sve!“ kojim će se sudionicima projekta pružiti usluga potpore i podrške u svakodnevnom životu.
Usluga potpore i podrške u svakodnevnom životu starijim osobama i osobama s invaliditetom uključuje:
Usluga potpore i podrške u svakodnevnom životu pružat će se za ukupno 24 starije osobe i osobe s invaliditetom s područja Općine Križ.
Usluga se počinje pružati od travnja 2024. godine.
UVJETI PRIHVATLJIVOSTI ZA SUDIONIKE PROJEKTA
Na Javni poziv za iskaz interesa mogu se prijaviti ciljne skupine ovog Javnog poziva s prebivalištem na području Općine Križ, odnosno osobe starije od 65 godina i odrasle osobe s invaliditetom koje ispunjavaju sljedeće uvjete:
Osobe starije od 65 godina:
• žive u samačkom ili dvočlanom kućanstvu ili višečlanom kućanstvu u kojem su svi članovi kućanstva pripadnici ciljnih skupina ovog Poziva i
• mjesečni prihodi:
– za samačka kućanstva ne prelaze iznos 120% prosječne starosne mirovine za 40 i više godina mirovinskog staža u mjesecu koji prethodi uključivanju u aktivnost projekta ili u mjesecu prije ukoliko HZMO još nije izdao podatke za mjesec koji prethodi uključivanju u aktivnosti projekta (u ovom trenutku iznosi 984,00 €)
– za dvočlana kućanstva ukupno ne prelaze iznos od 200% prosječne starosne mirovine za 40 i više godina mirovinskog staža u mjesecu koji prethodi uključivanju u aktivnost projekta ili u mjesecu prije ukoliko HZMO još nije izdao podatke za mjesec koji prethodi uključivanju u aktivnosti projekta (u ovom trenutku iznosi 1.640,00 €)
– za višečlana kućanstva ukupno ne prelaze iznos od 300% prosječne starosne mirovine za 40 i više godina mirovinskog staža u mjesecu koji prethodi uključivanju u aktivnost projekta ili u mjesecu prije ukoliko HZMO još nije izdao podatke za mjesec koji prethodi uključivanju u aktivnosti projekta (u ovom trenutku iznosi 2.460,00 €) i
• istovremeno ne koriste sljedeće usluge – usluga pomoći u kući, boravka, organiziranog stanovanja, smještaja, osobne asistencije koju pruža osobni asistent
Odrasle osobe s invaliditetom:
• žive u samačkom ili dvočlanom kućanstvu ili višečlanom kućanstvu u kojem su svi članovi kućanstva pripadnici ciljnih skupina ovog Poziva i
• imaju utvrđen treći ili četvrti stupanj težine invaliditeta – oštećenja funkcionalnih sposobnosti prema propisima o vještačenju i metodologijama vještačenja i
• istovremeno ne koriste sljedeće usluge – usluga pomoći u kući, boravka, organiziranog stanovanja, smještaja, osobne asistencije koju pruža osobni asistent, osobne asistencije koju pruža videći pratitelj i
• roditelj ili drugi član obitelji nema priznato pravo na status roditelja njegovatelja ili status njegovatelja za potrebu skrbi o njoj.
DOKAZNA DOKUMENTACIJA
Prilikom prijave na Javni poziv potrebno je dostaviti sljedeću dokaznu dokumentaciju:
1) Prijavni obrazac za sudjelovanje u projektu
2) Izjavu o broju članova kućanstva
3) Osobe starije od 65 godina:
a) Preslika osobne iskaznice, putovnice ili dokumenta jednake ili slične vrijednosti iz kojeg je nedvojbeno moguće utvrditi identitet i dob sudionika i
b) Potvrda Porezne uprave o visini dohodaka i primitaka za zadnji dostupni mjesec koji je dostupan u evidenciji Porezne uprave.
*(u slučaju dvočlanog kućanstva i višečlanog kućanstva potvrdu je potrebno dostaviti i za svakog člana kućanstva) i
c) Izjavu o broju članova kućanstva i ispunjen Prijavni obrazac za sudjelovanje u projektu
d) Privola za svakog člana kućanstva
4) Odrasle osobe s invaliditetom:
a) Preslika osobne iskaznice, putovnice ili dokumenta jednake ili slične vrijednosti iz kojeg je nedvojbeno moguće utvrditi identitet i dob sudionika i
b) Izjava o broju članova kućanstva i ispunjen Prijavni obrazac za sudjelovanje u projektu
c) Potvrda o upisu u Registar osoba s invaliditetom iz koje je vidljivo da osoba ima oštećenje trećeg ili četvrtog stupnja težine invaliditeta – oštećenja funkcionalnih sposobnosti ili nalaz i mišljenje Zavoda za vještačenje, profesionalnu rehabilitaciju i zapošljavanje osoba s invaliditetom u kojem je naveden treći ili četvrti stupanj težine invaliditeta – oštećenja funkcionalnih sposobnosti
d) Privola za svakog člana kućanstva
Napomena: Prijavni obrazac za sudjelovanje u projektu i Izjavu o broju članova kućanstva trebaju dostaviti i osobe starije od 65 godina i odrasle osobe s invaliditetom. Prijavni obrazac i Izjava su prilog ovom Pozivu ali ih se može i osobno preuzeti u prostorijama općinske uprave na adresi Općina Križ, Trg Svetog Križa 5, 10314 Križ, kao i preuzeti na internetskoj stranici Poziva www.opcina-kriz.hr .
NAČIN I ROK PRIJAVE
Prijave na Javni poziv za iskaz interesa zaprimaju se od 27. veljače 2024. do popunjenja kapaciteta krajnjih korisnika Projekta. Prijava s potrebnom dokumentacijom se može poslati preporučenom poštom ili osobno predati na adresi Općina Križ, Trg Svetog Križa 5, 10314 Križ s napomenom: „Javni poziv – Zaželi jednakost za sve!“, radnim danom od 8:00 h do 15:00 sati.
NAČIN ODABIRA SUDIONIKA U PROJEKTU
Tijekom roka za zaprimanje iskaza interesa s pripadajućom dokumentacijom, vršit će se odabir sudionika koji će biti uključeni u projekt.
Odabir će se vršiti temeljem osnovnog kriterija – dokazane pripadnosti ciljnoj skupini te ukoliko bude potrebe temeljem dodatnog kriterija.
1. Kriterij: Dokazana pripadnost ciljnoj skupini
U trenutku prijave, kako bi se osobu koja je podnijela iskaz interesa, moglo odabrati za sudjelovanje u projektu potrebno je da u svom iskazu interesa, odnosno prijavnom obrascu za sudjelovanje u projektu i priloženom dokaznom dokumentacijom dokaže da je pripadnik ciljne skupine odnosno da ispunjava sljedeće uvjete (uvjete za ciljnu skupinu propisane Pozivom SF.3.4.11.01.):
Osobe starije od 65 godina:
• koje žive u samačkom ili dvočlanom kućanstvu ili višečlanom kućanstvu u kojem su svi članovi
kućanstva pripadnici ciljnih skupina ovog Poziva i
• čiji mjesečni prihodi:
-za samačka kućanstva ne prelaze iznos 120% prosječne starosne mirovine za 40 i više godina mirovinskog staža u mjesecu koji prethodi uključivanju u aktivnost projekta ili u mjesecu prije ukoliko HZMO još nije izdao podatke za mjesec koji prethodi uključivanju u aktivnosti projekta (u ovom trenutku iznosi 984,00 €)
-za dvočlana kućanstva ukupno ne prelaze iznos od 200% prosječne starosne mirovine za 40 i više godina mirovinskog staža u mjesecu koji prethodi uključivanju u aktivnost projekta ili u mjesecu prije ukoliko HZMO još nije izdao podatke za mjesec koji prethodi uključivanju u aktivnosti projekta (u ovom trenutku iznosi 1.640,00 €)
– za višečlana kućanstva ukupno ne prelaze iznos od 300% prosječne starosne mirovine za 40 i više godina mirovinskog staža u mjesecu koji prethodi uključivanju u aktivnost projekta ili u mjesecu prije ukoliko HZMO još nije izdao podatke za mjesec koji prethodi uključivanju u aktivnosti projekta (u ovom trenutku iznosi 2.460,00 €) i
• koji istovremeno ne koriste sljedeće usluge: usluga pomoći u kući, boravka, organiziranog stanovanja, smještaja, osobne asistencije koju pruža osobni asistent, te
Odrasle osobe s invaliditetom:
• koje žive u samačkom ili dvočlanom kućanstvu ili višečlanom kućanstvu u kojem su svi članovi kućanstva pripadnici ciljnih skupina ovog Poziva i
• koje imaju utvrđen treći ili četvrti stupanj težine invaliditeta–oštećenja funkcionalnih sposobnosti prema propisima o vještačenju i metodologijama vještačenja i
• koji istovremeno ne koriste sljedeće usluge: usluga pomoći u kući, boravka, organiziranog stanovanja, smještaja, osobne asistencije koju pruža osobni asistent, osobne asistencije koju pruža videći pratitelj i
• čiji roditelj ili drugi član obitelji nema priznato pravo na status roditelja njegovatelja ili status njegovatelja za potrebu skrbi o njoj.
Osobe koje su zadovoljile osnovni kriterij, ulaze u daljnji proces odabira te će se sastaviti rang lista prema datumu i vremenu zaprimanja iskaza interesa, a prednost će imati osobe čiji su iskazi interesa ranije zaprimljeni.
20.03.2024. godine na službenoj internetskoj stranici Općine Križ bit će objavljena rang lista osoba koje su poslale svoje prijave na Javni poziv za iskaz interesa, a ista će biti dostupna i u prostorijama općinske uprave Općine Križ. Rang lista će se periodično ažurirati tijekom trajanja Javnog poziva za iskaz interesa.
PRIKUPLJANJE OSOBNIH PODATAKA
Svi osobni podaci prikupljeni na temelju ovog Javnog poziva prikupljaju se i obrađuju u svrhu provedbe Javnog poziva i obrade iskaza interesa, provedbe i kontrole projekta „Zaželi jednakost za sve!“ SF.3.4.11.01.0243, u skladu s propisima koji uređuju zaštitu osobnih i drugih podataka, posebno Uredbom (EU) 2016/679 Europskog parlamenta i Vijeća od 27. travnja 2016. o zaštiti pojedinaca u vezi s obradom osobnih podataka i o slobodnom kretanju takvih podataka te o stavljanju izvan snage Direktive 95/46/EZ (Opća uredba o zaštiti podataka), te odredbama Zakona o provedbi Opće uredbe o zaštiti podataka („Narodne novine“, broj 42/18).
Sve dodatne upite vezane uz Javni poziv za iskaz interesa i projekt „Zaželi jednakost za sve!“ možete poslati na mail info@opcina-kriz.hr ; kontakt broj tel. 01 2831 517.
Općina Križ i ove godine u povodu Dana žena 09. ožujka 2024. godine (subota) u D omu kulture Josip Badalić u Križu s početkom u 19,00 sati, pripremila je je besplatnu glazbeno-poetsku predstavu pod nazivom KAJ JE LJUBAV.
Predstava KAJ JE LJUBAV nastala je u koprodukciji Kulturne udruge Glumački festival u Krapini i stalnog člana Zagrebačkog gradskog kazališta Komedija, Adama Končića. U ovoj predstavi umješnost glumca, pjevača, kabare majstora nalazi svoj pravi trenutak pa će svi oni posjetitelji spremni na davno zaboravljen stih uz glazbenu pratnju, ali i istovremeno zabavu kroz glazbene brojeve itekako uživati!
Radnja predstave smještena je u današnje vrijeme. Urbani prostor Zagreba, Krapine, Varaždina… u kojem se još uvijek mogu osjetiti sramežljivi proplamsaji kajkavskog govora sa svim njegovim prilagodbama vremenu u kojem, mada stidljivo, ali još uvijek ponosno živi!
Predstava vješto koketira s kabaretskom formom donoseći poeziju živućih autora; Ladislav Prežigalo, Zvonko Kudelić, Enes Kišević i Željko Krznarić, čiji stihovi na standardnom jeziku ne okolišaju već itekako komuniciraju s publikom u gledalištu dajući posvetu ljepšem spolu!
Glazbene brojeve na kajkavskom jeziku od kojih su neki poznatiji, a neki tek trebaju afirmaciju potpisuju autori: Tomislav Goluban, Ivan Mikulić, Krešimir Končevski, Adalbert Turner, Ivan Kovačić te Zoran Predin, a izvode ih kvartet akademskih glazbenika orkestra kazališta Komedija; Petar Haluza – violina, Vinko Grubešić – violončelo, Alan Dović – gitara i Tomislav Parmać – klavir.