PRIOPĆENJE ZA MEDIJE – LAG Moslavina

5. SJEDNICA UPRAVNOG ODBORA  LAG-a MOSLAVINA, održana 10.02.2017. godine u Općini Križ

Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju, kroz mjeru LEADER iz PRR, u ovom je obračunskom razdoblju odabrala 54 lokalne akcijske grupe (LAG) za provedbu lokalnih razvojnih strategija (LRS). LAG-ovima je ukupno dodijeljeno 463.096.945,70 kn za provedbu Podmjere 19.2. »Provedba operacija unutar CLLD strategije« (provedba LRS), Podmjere 19.3. »Priprema i provedba aktivnosti suradnje LAG-a« i Podmjere 19.4. »Tekući troškovi i animacija« iz PRR 2014. – 2020«.

Na spomenutoj LEADER mjeri, a nakon konačne rang liste, LAG Moslavina prvorangirani je LAG s 85 bodova i kao odabrani LAG od strane APPRRR-a ostvaruje ukupnu potporu u maksimalnom iznosu od 12.625.547,76 kn. Ovakav uspjeh LAG-a Moslavina nije slučajnost već rezultat kontinuiranog rada i ozbiljnog pristupa LEADER programu kojeg u ovom programskom razdoblju treba dobro iskoristiti i time bolje doprinijeti razvoju Moslavine.

Veći dio ostvarene potpore u iznosu od 9.619.469,00 kn, predviđen je za provedbu Podmjere 19.2., a istu će LAG dalje plasirati, putem javnih poziva i potpora, za kvalitetne manje projekte zainteresiranim korisnicima s LAG područja. LAG planira u svakoj jedinici lokalne samouprave, koja je na području LAG-a Moslavina, realizirati bar jedan projekt putem Podmjere 7.4. iz PRR koja se odnosi na „Ulaganja u pokretanje, poboljšanje ili proširenje temeljnih usluga za ruralno stanovništvo“. Planirani projekti odnose se na rekonstrukciju domova, kulturnih centara, izgradnju dječjih igrališta i sl. Veći dio sredstava namijenjen za potpore plasirat će se putem javnih poziva za projekte u poljoprivredi, sukladno odabranim mjerama iz Programa ruralnog razvoja, a LAG Moslavina jači je naglasak dao projektima mladih i malih poljoprivrednih gospodarstava te diversifikaciji poljoprivredne proizvodnje s naglaskom na  turistički sektor. To znači da će LAG raspisivati javne pozive za odabrane mjere iz LRS koje su sukladne slijedećim Podmjerama iz PRR: 6.3.1., 6.4.1., 4.1.1., 4.1.2., 4.2.1., 4.4.1. i 8.5.2.

Dio ostvarenih sredstava, u iznosu od 480.000,00 kn, planiran je za provedbu Podmjere 19.3., kroz koju će se financirati 2 projekta suradnje. Projekti suradnje će se provoditi u suradnji s drugim LAG-ovima iz RH, ali i ostalih zemalja EU. Njima će se pokušati obuhvatiti veći dio zainteresiranih korisnika, članova LAG-a, koji će kroz sastanke, studijska putovanja te razmjenu iskustava sami osmisliti projekt i zajedno ga provesti. Projekti suradnje planirani su u sektoru pčelarstva, ali i turističkom sektoru, čiji razvoj na području Moslavine ima velik potencijal.

Iznos od 2,5 milijuna kuna namijenjen je za redovan rad LAG-a do 2022. godine, ali i za daljnje animacijske, promidžbene i edukativne aktivnosti, s kojima će LAG Moslavina u ovoj godini ponovno započeti.

Provedbom ovog LEADER projekata našim će se poljoprivrednicima, ali i ostalim dionicima ruralnog razvoja, omogućiti povlačenje više EU sredstava koja bi uz brojne mogućnosti provedbe i ostalih projekata trebala doprinijeti boljem razvoju naših ruralnih sredina, otvaranju novih radnih mjesta te zadržavanju mladih ljudi na našim prostorima.

Rang lista LAG-ova

 

Održana 34. sjednica Općinskog vijeća Općine Križ

Dana 09.02.2017. godine održana je 34. sjednica Općinskog vijeća Općine Križ. Dnevni red sjednice Općinskog vijeća možete pogledati OVDJE. Sjednici Općinskog vijeća Općine Križ nazočilo je 14 od 15 članova Općinskog vijeća, budući se član Općinskog vijeća Radovan Rajčević ispričao zbog nemogućnosti nazočnosti na sjednici.

Na početku sjednice, predsjednik Općinskog vijeća Općine Križ Đuro Paher, dao je na glasanje Zapisnik sa 33. sjednice Općinskog vijeća i dnevni red 34. sjednice.
Član Općinskog vijeća Zlatko Hrastić u ime kluba vijećnika HDZ-a predložio je da se sa dnevnog reda skine 8. točka dnevnog rada: Razmatranje prijedloga i donošenje Odluke o poništenju javnog natječaja od 17.02.2011. godine za obavljanje komunalnih djelatnosti na temelju ugovora o povjeravanju komunalnih poslova i to za održavanje groblja i objekata na groblju na području Općine Križ, no ista nije skinuta s dnevnog reda.

Tijekom Aktualnog sata, Općinski načelnik Općine Križ Marko Magdić, iznio je članovima Općinskog vijeća informacije o događanjima od protekle sjednice Općinskog vijeća, a koja je održana 12.12.2016. godine. O većini događanja, članovi Općinskog vijeća kao i stanovnici Općine Križ već su obaviješteni putem medija i internetske stranice Općine Križ. U tom periodu, izvijestio je Načelnik, između ostalog, ishođena je uporabna dozvola za reciklažno dvorište te se poduzimaju sve radnje da se reciklažno dvorište što prije stavi u funkciju.

Početkom siječnja obavljen je tehnički pregled u postupku izdavanja uporabne dozvole za vodoopskrbni sustav dijela naselja Širinec i Križ. Jedina primjedba bila je od strane Hrvatskih voda, a vezana uz pravo služnosti nad česticama Hrvatskih voda kojima prolazi spomenuti vodovod. U postupku je rješavanje prava služnosti te se očekuje da će se u što kraćem roku dobiti uporabna dozvola.

Općinski načelnik Marko Magdić izvijestio je članove Općinskog vijeća i o radu zimske službe. Naime tijekom prosinca protekle i siječnja ove godine intenzivirane su aktivnosti Zimske službe zbog niskih temperatura i snježnih padalina. U potrebnom opsegu izvršene su usluge zimskog čišćenja i nije bilo bitnih primjedbi na kvalitetu izvršenja. Izrazito niske temperature i smrzavanje tla podiglo je mrežaste raspukline na starom asfaltu te su sada vidljiva oštećenja, udarne rupe koje će se sanirati u što kraćem roku ovisno o vremenskim prilikama. Najizrazitija su oštećenja u Staklenoj ulici u Bunjanima, Matkovićevoj u Križu i Selskoj u Novoselcu.

Na sjednici Vlade Republike Hrvatske održanoj dana  22. prosinca 2016. godine donesena je Odluka o dodjeli sredstava žurne pomoći za ublažavanje posljedica od elementarne nepogode mraza iz travnja 2016. temeljem koje je Općini Križ dodijeljena pomoć u iznosu od 502.378,00 kn. Državno povjerenstvo za procjenu štete od elementarnih nepogoda navedeni iznos štete rasporedilo je oštećenicima, a sukladno njihovoj odluci, istaknuo je Općinski načelnik, Općina Križ isplatila je štetu i pravdala dobivena sredstva.

S početkom kalendarske godine, intenzivno se prate natječaji koji se otvaraju na nivou Europske unije, Države i Zagrebačke županije te se priprema dokumentacija za prijavu na iste. Također, projekti se prijavljuju i na natječaje raznih poslovnih subjekata. Načelnik je izvijestio da je Općina Križ od Ministarstva kulture za javne potrebe u kulturi u 2017. godini, točnije za nabavu knjižne građe za Knjižnicu i čitaonicu Križ dobila 23.000,00 kn.

Od zadnje sjednice Općinskog vijeća pa do kraja prosinca 2016. godine održano je niz kulturno-umjetničkih manifestacija vezanih uz adventska događanja o kojima ste bili informirani  putem medija i internetske stranice Općine Križ. Ove godine prigodnim poklonima povodom božićnih blagdana, Općina Križ darivala je svu djecu Dječjeg vrtića Križ. U suradnji s Gradskim društvom crvenog Križa Ivanić-Grad i Općinskim društvom Crvenog križa Križ, posjetili smo starije osobe u socijalnoj potrebi i podijelili prigodne pakete uoči božićnih blagdana. Darivano je ukupno 43 osobe paketima u vrijednosti 140 kuna, ukupne vrijednosti više od 6.000,00 kuna. I ove godine Općina Križ osigurala je sredstva za dar u naravi, točnije bonove za nezaposlene osobe i umirovljenike s područja Općine Križ. Ukupno je podijeljeno 316 bonova nezaposlenim osobama te 693 bona umirovljenicima s mirovinom manjom od 2000 kn. Dakle ukupno je podijeljeno 1009 bonova u iznosu od 150 kn. Dodajmo, da se i ove godine Općina Križ uključila u humanitarnu akciju Caritasa župe Uzvišenja Svetog Križa iz Križa te je donirala prehrambene i higijenske proizvode i potrepštine namijenjene stanovnicima Općine Križ u socijalnoj potrebi u vrijednosti oko 5.000,00 kn

Općinski je načelnik također članove Općinskog vijeća izvijestio vezano uz upit Marija Šiletića sa protekle sjednice Općinskog vijeća, a vezano uz njegovo neslaganje s predloženom izmjenom Odluke o raspoređivanju sredstava Proračuna Općine Križ za 2016. godinu, za financiranje rada političkih stranaka i nezavisnih članova Općinskog vijeća Općine Križ izabranih s liste grupe birača. Marijo Šiletić tada je naveo da raspodjela sredstava mora biti razmjerna broju članova predstavničkog tijela u trenutku konstituiranja predstavničkog tijela kada je stranka Hrvatski laburisti-stranka rad imala samo jednu članicu podzastupljenog spola. Radi zakonitog postupanja i utvrđivanja činjenica, Općina Križ zatražila je i pismeno očitovanje, točnije tumačenje koje je dobila od Ministarstva uprave, Uprave za politički sustav, državnu upravu te lokalnu i područnu (regionalnu) samoupravu, Sektora za politički sustav i sustav državne uprave. U tumačenju se navodi da člankom 6. Zakona o financiranju političke aktivnosti i izborne promidžbe nije izrekom propisano koji je trenutak (u odnosu na rodnu zastupljenost) odlučujući za ostvarivanje prava na naknadu za podzastupljeni spol. Imajući u vidu da je cilj utvrđivanja naknade za podzastupljeni spol promicanje političke aktivnosti žena, iz Ministarstva uprave smatraju da ne postoje zapreke da se Odlukom o raspoređivanju sredstava, naknada za podzastupljeni spol također izmijeni, ovisno o promjeni u zastupljenosti spolova tijekom trajanja mandata.

Tijekom aktualnog sata član Općinskog vijeća Blaž Prcela pohvalio je ovogodišnje blagdansko uređenje Općine Križ no i napomenuo da je iduće godine potrebno voditi računa da na Badnju večer javna rasvjeta svijetli cijelu noć sa čime se Općinski načelnik složio. Također, Predsjednik Općinskog vijeća Đuro Paher zamolio je da se riješi pitanje odvodnje na raskršću Novoselec-Okešinec-Obedišće gdje tijekom padalina stoji voda te da se razmisli o iscrtavanju zebre na tom dijelu prometnice.

U nastavku sjednice razmatran je prijedlog Odluke o davanju reciklažnog dvorišta na upravljanje trgovačkom društvu Poduzetnička zona Križ d.o.o. Križ, čiji je Općina Križ osnivač, i to uz uvjet prethodnog upisa potrebnih propisanih djelatnosti iz djelokruga održivog gospodarenja otpadom neophodnih za upravljanje i funkcioniranje reciklažnog dvorišta. Kako je istaknuo Općinski načelnik, izgradnja reciklažnog dvorišta bila je zakonska obavezi koju je Općina Križ morala ispuniti, a koja će prema nekim projekcijama na godišnjem nivou Općinu Križ stajati do 200.000,00 kn što se odnosi na troškove radnika, energente, održavanje i zbrinjavanje otpada. Budući je Općinsko vijeće sa 8 glasova za, 3 protiv i 3 suzdržana donijelo Odluku o davanju reciklažnog dvorišta na upravljanje trgovačkom društvu Poduzetnička zona Križ d.o.o. Križ, to trgovačko društvo u narednom će periodu morati upisati predmetne djelatnosti zbrinjavanja otpada u sudski registar Trgovačkog suda u Zagrebu te educirati zaposlenike za rad u reciklažnom dvorištu.

U nastavku rada po točkama dnevnog reda Općinsko je vijeće jednoglasno usvojilo Odluku o pravilima, uvjetima i postupcima jednostavne nabave. Također jednoglasno usvojena je i Odluka o Plaketi Josip Badalić kojom je Odluka o ustanovljenju Plakete Josip Badalić iz 1993. godine zbog zastarjelosti stavljena van snage.

Jednoglasno je usvojena i Odluka o izmjeni Odluke o dodjeli stipendija učenicima i studentima za školsku/akademsku godinu 2016./2017. Naime budući je jedan student odustao od stipendije Općine Križ i odlučio prihvatiti dobivenu stipendiju Zagrebačke županije, temeljem ostvarenog broja bodova stipendija je dodijeljena drugoj studentici.

Općinsko vijeće jednoglasno je donijelo Odluku o raspoređivanju dijela sredstava Proračuna Općine Križ za 2017. godinu, za financiranje rada političkih stranaka i nezavisnih članova Općinskog vijeća Općine Križ izabranih s liste grupe birača.

U nastavku sjednice razmatran je prijedlog te je donesena Odluka o kratkoročnom zaduživanju Općine Križ kod Privredne banke Zagreb d.d. po principu dozvoljenog prekoračenja salda po žiro računu za redovno poslovanje Općine Križ – okvirni kredit u iznosu od 3.000.000,00 kn.

Donesena je i Odluka o poništenju javnog natječaja od 17.02.2011. godine za obavljanje komunalnih djelatnosti na temelju ugovora o povjeravanju komunalnih poslova i to za održavanje groblja i objekata na groblju na području Općine Križ.

Također vezano uz zakonodavne promjene oko spomenute tematike, donesena je Odluka o stavljanju izvan snage akata o osnivanju Stožera zaštite i spašavanja za područje Općine Križ te o imenovanju članova Stožera zaštite i spašavanja.

Usvojena je i Odluka o prodaji nekretnina u vlasništvu Općine Križ i utvrđivanju teksta javnog natječaja za prodaju. Naime u prodaju je stavljeno ukupno četiri parcele u katastarskim općinama Hrastilnica, Novoselec, Širinec i Šušnjari, a vezano uz čije vlasništvo Općina Križ nema interesa.

 

 

 

 

Zagrebačka županija – Javni natječaja za financiranje programa i projekata udruga i drugih neprofitnih organizacija

Župan Zagrebačke županije dana 08.02.2017. godine donio je Odluku o raspisivanju Javnog natječaja za financiranje programa i projekata udruga i drugih neprofitnih organizacija čije područje djelovanja je zdravstvenog, socijalnog i  humanitarnog značenja u 2017. godini

Više o svemu saznajte na linku: https://www.zagrebacka-zupanija.hr/natjecaji/128/javni-natjecaj-za-financiranje-programa-i-projekat  

 

PRIOPĆENJE

PRIOPĆENJE GRADSKOG DRUŠTVA CRVENOG KRIŽA IVANIĆ-GRAD, OPĆINSKOG DRUŠTAVA CRVENOG KRIŽA KRIŽ i KLOŠTAR IVANIĆ I MJESNOG DRUŠTVA CRVENOG KRIŽA NOVOSELEC

Obavještavamo građane da ćemo vršiti raspodjelu odjeće i obuće i to:

  1. KRIŽ, Zagrebačka 7 u novom prostoru (prostorije do matičnog ureda), dana 08.02.2017. godine (srijeda) u vremenu od 11,00 – 14,00 sati i nadalje svake sljedeće srijede
  1. NOVOSELEC, Vatrogasni dom, dana 09.02.2016. godine (četvrtak) u vremenu od 10,00 do 12,00 sati

Započela ugradnja nove multimedijalne opreme u kino sali Doma kulture Josip Badalić

Nakon što je uređeno pročelje, izvedena rampa za invalide, zamijenjeni stari oglasnih prostori ispred Doma kulture Josip Badalić, a u završnoj fazi su i radovi izgradnje pristupne rampe,  prilagodbe sanitarnog čvora osobama s invaliditetom i postavljanje taktilne crte vođenja u Domu kulture Josip Badalić, na red je došla i ugradnja nove multimedijalne opreme.

Zagrebačka županija temeljem raspisanog natječaja, Općini Križ odobrila je 40.000,00 kn bespovratnih financijskih sredstava za poticanje razvoja javne turističke infrastrukture u Zagrebačkoj županiji za 2016. godinu.

Zahvaljujući sredstvima Županije i Općine Križ, ovih dana u kino sali Doma kulture Josip Badalić, započeli su radovi na ugradnji novog razglasa koji će znatno poboljšati i smanjiti troškove organizacije manifestacija i događanja u kino sali. Također će se obnoviti parket pozornice, tapecirati ostatak stolica te ugraditi projektor i poboljšati rasvjetu s dva nova led reflektora s mogućnošću efekata u boji.

Radovi bi trebali biti privedeni kraju do sredine veljače kada 17.02.2017. godine započinje kazališna sezona u Općini Križ predstavom Mala poduzetnica u velikoj blokadi.

 

Obavijest o smanjenju cijene za javnu uslugu prikupljanja komunalnog otpada

Komunalno društvo Ivakop d.o.o. Ivanić-Grad obavještava sve korisnike svojih usluga kako je od 1. siječnja ove godine došlo do smanjenja cijene usluge prikupljanja miješanog komunalnog otpada. Tako će računi za siječanj biti umanjeni za 9,60% iz razloga smanjenja PDV-a za 12% (s 25% na 13%). Odnosno, ukoliko je korisnik do sada plaćao 70,00 kn, od sada će plaćati 63,28 kn.

Izmjenama i dopunama Zakona o porezu na dodanu vrijednost stopa PDV-a za javnu uslugu prikupljanja miješanog komunalnog otpada, biorazgradivog komunalnog otpada i odvojenog sakupljanja otpada smanjena je sa dosadašnjih 25% na 13%.

Navedeno smanjenje stope poreza ne odnosi se na uslugu dovoza komunalnog otpada na odlagalište koja će i dalje biti 25% prema Zakonu.

Iz komunalnog društva Ivakop d.o.o. Ivanić-Grad nadaju se da će navedeno smanjenje cijene doprinijeti kućnim budžetima svih njihovih korisnika.

 

Otvoren natječaj za razvoj malih poljoprivrednih gospodarstava

Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju objavila je Otvoreni poziv na dostavu projektnih prijedloga za provedbu podmjere 6.3. „Potpora razvoju malih poljoprivrednih gospodarstava“, provedba tipa operacije 6.3.1. „Potpora razvoju malih poljoprivrednih gospodarstava“.

Ukupna sredstva javne potpore za tu operaciju iznose 151.261.593,00 kuna, od toga se iz proračuna Europske unije osigurava 85% sredstava, a Republika Hrvatska sudjeluje u sufinanciranju preostalih 15% potrebnih sredstava.

Potpora po korisniku iznosi 113.389,50 kuna po korisniku, a prijavitelji će moći ostvariti povrat do 100% vrijednosti za provođenja prihvatljivih aktivnosti koje su naveli u poslovnom planu.

Sukladno Natječaju prihvatljivi prijavitelji su mala poljoprivredna gospodarstva upisana u Upisnik poljoprivrednih gospodarstava, ekonomske veličine iskazane u ukupnom standardnom ekonomskom rezultatu poljoprivrednog gospodarstva od 2.000 eura do 7.999 eura (protuvrijednost u kunama).

Potpora obuhvaća dodjelu namjenskih nepovratnih novčanih sredstava za sufinanciranje provođenja prihvatljivih aktivnosti koje se odnose se na: kupnju domaćih životinja, višegodišnjeg bilja, sjemena i sadnog materijala, kupnju, građenje i/ili opremanje zatvorenih/zaštićenih prostora i objekata te ostalih gospodarskih objekata uključujući vanjsku i unutarnju infrastrukturu u sklopu poljoprivrednog gospodarstva u svrhu obavljanja poljoprivredne proizvodnje i/ili prerade proizvoda, osim proizvoda ribarstva, kupnju ili zakup poljoprivrednog zemljišta, kupnju poljoprivredne mehanizacije, strojeva i opreme, podizanje novih i/ili restrukturiranje postojećih višegodišnjih nasada, uređenje i poboljšanje kvalitete poljoprivrednog zemljišta u svrhu poljoprivredne proizvodnje, građenje i/ili opremanje objekata za prodaju i prezentaciju vlastitih poljoprivrednih proizvoda uključujući i troškove promidžbe vlastitih poljoprivrednih proizvoda, stjecanje potrebnih stručnih znanja i sposobnosti za obavljanje poljoprivredne proizvodnje i prerade proizvoda i operativno poslovanje poljoprivrednog gospodarstva.

Zahtjev za potporu podnosi se u elektronskom obliku putem AGRONET-a od 27.1.2017. do 27.3.2017. godine, a više informacija o otvorenom Pozivu i potrebnoj dokumentaciji možete pronaći ovdje.

izvor: www.zagrebacka-zupanija.hr

Skip to content