OTVORENE PRIJAVE ZA KOTLOVINAFEST – ove godine u žiriju Ribafish
Otvorene su prijave za ekipe koje žele ove godine sudjelovati na trećem po redu Kotlovinafestu u Križu. Riječ je o natjecanju u spravljanju kotlovine održava se u sklopu obilježavanja Dana Općine Križ, a s ciljem obogaćivanja turističke ponude gastronomskom tradicijom našeg kraja. I ove godine pripremili smo bogat program uz Kotlovinafest, obiteljsku biciklijadu istog dana te dolazak olditimer vozila. Naravno osiguran je i stručan i nepristran žiri u kojem će tradicionalno miti majstor kotlovine našeg kraja Drago Kezele, zatim Đurđica Zubatović i poseban gost ove godine Domagoj Jakopović Ribafish, urednik portala Gastro.hr, novinar i kao sam ističe Klasa hedonist te još mnogo toga, uglavnom ljubitelj dobre hrane…
ORGANIZATOR: Općina Križ
DATUM ODRŽAVANJA: 25.08.2019
MJESTO ODRŽAVANJA: Trg Svetog Križa u Križu (park)
OKUPLJANJE SUDIONIKA: 10 sati
POČETAK OCJENJIVANJA: od 12 sati
PROGLAŠENJE NAJBOLJIH EKIPA: oko 13 sati
Za sudjelovanje na Kotlovinafestu potrebno je prijaviti ekipu na adresu elektroničke pošte info@opcina-kriz.hr i to najkasnije do 12.08.2019. godine.
Prijavnice dostupne na www.opcina-kriz.hr ili u Općini Križ
Dodatne informacije možete dobiti i na broj telefona: 091 2824 511 (Maja) ili 091 2824 517 (Sandra) ili na e-mail: info@opcina-kriz.hr
Ekipe u natjecanju sudjeluju dobrovoljno i ne plaćaju kotizaciju, a kotlovinu spravljaju o vlastitom trošku uz obaveznu podjelu 10 porcija posjetiteljima za što mogu prikupljati dobrovoljne priloge (donacije za porcije koje ostaju ekipi za podmirenje troškova natjecanja), a mogu spremiti i više porcija ukoliko žele
Natjecateljska ekipa dužna je osigurati:
– vlastiti kotao i dodatnu opremu (obavezno – plamenik, plinsku bocu, pribor za spravljanje kotlovine,… ).
– meso (svinjetina, piletina, kobasica) za koje je obavezno organizatoru na dan natjecanja donijeti račun gdje je i kada je meso kupljeno radi ispunjavanja sanitarnih uvjeta
– začine te priloge za spravljanje kotlovine po izboru (povrće, gljive, grah, krumpir…)
Organizator je dužan osigurati:
– adekvatnu (ovisno o vremenu i natkrivenu) lokaciju za spravljanja kotlovine za sve prijavljene ekipe (stol i/ili štand) te po potrebi prostor za reklamnu aktivnost svake pojedine ekipe (mogućnost sponzorima ekipe da stave roll up i/ili ostale promidžbene oblike).
– plastične tanjure i pribor za degustaciju, keramički tanjur i pribor za serviranje kotlovine za ocjenjivanje
– potrošni materijal (vreće za smeće, rolu papirnatih ručnika)
– poklon sudionicima – fertun s logom Kotlovinafesta i majice sponzora
– piće za sve ekipe (sok i vodu)
– stručni i nepristrani žiri za ocjenu kvalitete te prigodne nagrade najboljima.
Detaljno propozicije i pravila ocjenjivanja možete pronaći u prilogu
PROPOZICIJE-2019 pdf
Prijavnica za Kotlovinafest
PRIJAVNICA-2019