ZAHTJEVI ZA SUFINANCIRANJE PRIJEVOZA STUDENATA U AKADEMSKOJ GODINI 2021/2022

Općinski načelnik Općine Križ i ove je godine donio zaključke o izdvajanju novčanih sredstava za sufinanciranje prijevoza za studente s područja Općine Križ u novoj akademskoj godini.

Redovitim studentima koji imaju prebivalište na području Općine Križ sufinancirat će se mjesečne karte prijevoza željeznicom (HŽ Putničkim prijevozom d.o.o. Zagreb) ili autobusom (Čazmatrans prometom d.o.o. Čazma) na relaciji od mjesta prebivališta do mjesta studiranja, u visini 75 % cijene mjesečne studentske karte. Sufinanciranje prijevoza ostvaruje se za razdoblje od 10 (deset) mjeseci tijekom akademske godine, osim za srpanj i kolovoz.

Ako student ima mogućnost korištenja prijevoza vlakom i autobusom, Općina Križ sufinancirat će trošak prijevoza jeftinijim prijevoznim sredstvom. Također, ako student pojedini mjesec unutar akademske godine nema potrebu koristiti javni prijevoz tijekom cijeloga mjeseca, može ostvariti pravo na polumjesečnu kartu.

Za ostvarivanje prava na sufinanciranje prijevoza student podnosi zahtjev Općini Križ, na propisanom obrascu. Subvencija prijevoza studenata u akademskoj godini 2021./2022. – moguća je podnošenjem zahtjeva i izdavanjem potvrda elektronskim putem.

Zahtjev za ostvarivanje prava sufinanciranja prijevoza studenata može se preuzeti na Internetskoj stranici Općine Križ www.opcina-kriz.hr ili u Općini Križ.
Zahtjev s priloženom potvrdom predaje se putem elektroničke pošte na adresu: info@opcina-kriz.hr  ili u Općini Križ.

Studentu će se po uredno dostavljenoj dokumentaciji i utvrđivanju prava na sufinanciranje prijevoza, izdati Potvrda od strane Općinskog načelnika Općine Križ, kojom će student kod kupnje mjesečne prijevozne karte dokazati da ima pravo na sufinanciranje prijevoza u akademskoj godini 2021./2021. koja započinje 01. listopada 2021. godine.

Studentima kojima je pravo na subvenciju priznato u protekloj akademskoj godini (2020./2021.) isto vrijedi do 30. rujna 2021. godine.

Popunjenom zahtjevu potrebno je priložiti:

  • potvrdu o redovitom upisu u tekuću akademsku godinu.

Odluka o načinu i postupku sufinanciranja prijevoza za studente s područja Općine Križ

OBAVIJEST o regulaciji prometa u Ulici Josipa Čopora u Križu 14. rujna 2021. godine

Zbog održavanja svečane sjednice Općinskog vijeća u povodu obilježavanja Dana Općine Križ, 14. rujna 2021. godine (utorak) od 11:00 do 18:00 sati uređuje se jednosmjerno prometovanje u Ulici Josipa Čopora u Križu, a promet će teći lijevom prometnom trakom u smjeru Zagrebačke ulice u Križu. Desna prometna traka Ulice Josipa Čopora u Križu zatvara se za promet u potpunosti od ulice Josipa Badalića do Zagrebačke ulice u Križu te će služiti za parkiranje vozila. Jednosmjerno prometovanje regulirati će se prometnom signalizacijom te metalnim barijerama /rampama.

OBAVIJEST o privremenom zatvaranju prometa prigodom održavanja programa Dana Općine Križ 2021. godine

Dana 28.08.2021. godine u subotu od 10:00 do 11:00 sati te od 12:00 do 13:00 sati, u vrijeme održavanja starta i cilja Obiteljske biciklijade, privremeno se zatvora promet na zapadnom dijelu Trga Sv. Križa na način da se zapriječi promet iz Ulice Braće Radića i Ulice Josipa Badalića na Trg Sv. Križa te da se zapriječi promet preko Trga Sv. Križa u smjeru Širinca, dok će promet preko Trga Sv. Križa iz smjeru Novoselca Ulicom Milke Trnine i Zagrebačkom ulicom biti otvoren.  Dio Trga Sv. Križa na kojem se zatvara promet biti će metalnim barijerama/rampama odvojen od ostalih prometnih površina koje se otvorene za promet.


U nedjelju 29.08.2021. godine od 11:00 sati do 13:00 sati, privremeno se zatvara promet
na dijelu Trga Sv. Križa iz svih pravaca, te promet na dijelu Zagrebačke ulice od Trga Sv. Križa do skretanja u Maksimirsku ulicu zbog održavanja Memorijalnog Rallya Zdravko Jambrešić u organizaciji Oldtimer kluba Ivanić-Grad. Dolazak kolone vozila u Križ očekuje se oko 11:30 sati.

Spomenuta regulacija prometa u periodu od 28.08.2021. godine (subota) od 7:00 sati do 29.08.2021. godine (nedjelja) u 13:00 sati odnosi se i na promet u mirovanju i to na Trgu Svetog Križa, dijelu Trga Sv. Križa (park) na parkiralištu pokraj prodajnog platoa.

Na dijelu Zagrebačke ulice, od Trga Sv. Križa do skretanja u Maksimirsku ulicu parkiranje neće biti moguće dana 29.08.2021. godine (nedjelja) od 11:00 sati do 13:00 sati.

Zahvaljujemo na razumijevanju
OPĆINA KRIŽ

Zakljucak-o-privremenom-zatvaranju-prometa

OBILJEŽAVANJE DANA POBJEDE I DOMOVINSKE ZAHVALNOSTI TE DANA HRVATSKIH BRANITELJA

Obilježavanje blagdana Dan pobjede i domovinske zahvalnosti te Dan hrvatskih branitelja, održat će se u četvrtak 5. kolovoza 2021. godine  prema sljedećem rasporedu:

10,00 sati – Posjet Spomen sobi poginulih branitelja Domovinskog rata Općine Križ
10,15 sati – Polaganje vijenca kod Centralnog križa na groblju u Križu
10,40 sati – Polaganje vijenca kod Centralnog križa na groblju u Rečici Kriškoj
11,00 sati – Sveta misa u župnoj crkvi Uzvišenja Sv. Križa u Križu

 

OBAVIJEST O OBILJEŽAVANJU BLAGDANA – DAN DRŽAVNOSTI

Blagdan, Dan državnosti, Općina Križ obilježiti će 28. svibnja 2021. godine (petak) prema sljedećem rasporedu:

10,00 sati – Posjet Spomen sobi poginulih branitelja iz Domovinskog rata u Galeriji Križ

10,15 sati – Polaganje vijenca kod Centralnog križa na groblju u Križu

10,35 sati – Polaganje vijenca kod Centralnog križa na groblju u Rečici Kriškoj

OBAVIJEST umirovljenicima i nezaposlenima – podjela jednokratne novčane pomoći povodom Uskrsa – 29. i 30. 03. 2021. godine

Općina Križ dijeliti će jednokratnu novčanu pomoć sukladno Odlukama Općinskog načelnika Općine Križ Marka Magdića od dana 19. 03. 2021. godine.

PODJELA novčane pomoći za umirovljenike i nezaposlene osobe obavljati će se
29. 03. 2021. (ponedjeljak) i 30. 03. 2021. (utorak) od 8:00 do 13:00 sati u zgradi Općine Križ, na bivšem šalteru Hrvatskog zavoda za zapošljavanje, ulaz pokraj Vijećnice.

MOLE SE SVI KOJI DOLAZE PO JEDNOKRATNU NOVČANU POMOĆ DA SE PRIDRŽAVAJU PROPISANIH EPIDEMIOLOŠKIH MJERA.

UMIROVLJENICI
Pravo na
dodjelu novčane pomoći u vrijednosti od =100,00 kuna po osobi, ostvaruju umirovljenici s prebivalištem na području Općine Križ, s ukupnom visinom mirovine do 2.000,00 kuna, uključujući i 2.000,00 kuna i to uz obvezno predočenje osobne iskaznice i dokaza o visini mirovine.

OSOBE KOJE PRIMAJU NACIONALNU NAKNADU ZA STARIJE OSOBE
Pravo na
dodjelu novčane pomoći u vrijednosti od =100,00 kuna po osobi, ostvaruju i osobe koje primaju nacionalnu naknadu za starije osobe, a koje imaju prebivalište na području Općine Križ i to uz obavezno predočenje osobne iskaznice te dokaza o ostvarenom pravu na nacionalnu naknadu za starije osobe u iznosu ne višem od 800,00 kuna.

NEZAPOSLENI
Pravo na
dodjelu novčane pomoći u vrijednosti od =100,00 kuna ostvaruju nezaposlene osobe s prebivalištem na području Općine Križ koje se vode u evidenciji Hrvatskog zavoda za zapošljavanje, Područne službe Zagreb, Ispostave Ivanić-Grad, i to isključivo na temelju popisa nezaposlenih osoba uz obvezno predočenje osobne iskaznice.

TAKOĐER, MOGUĆE JE RADI SPRJEČAVANJA ZARAZE VIRUSOM COVID-19,  PODIĆI JEDNOKRATNU NOVČANU POMOĆ I ZA DRUGU OSOBU KOJA OSTVARUJE PRAVO NA JEDNOKRATNU NOVČANU POMOĆ, UZ PREDOĆENJE OSOBNE ISKAZNICE OSOBE KOJA PODIŽE POMOĆ TE PREDOĆENJE OSTALE POTREBNE DOKUMENTACIJE ZA OSTVARIVANJE NAVEDENOG PRAVA OSOBE ZA KOJU SE PODIŽE POMOĆ.

ODLUKA o visini i izdvajanju novčanih sredstava za jednokratnu novčanu pomoć umirovljenicima

Odluka o visini i izdvajanju novčanih sredstava za jednokratnu novčanu pomoć osobama koje primaju nacionalnu naknadu za starije osobe

ODLUKA o visini i izdvajanju novčanih sredstava za jednokratnu novčanu pomoć nezaposlenim osobama

 

Javna rasprava o prijedlogu VIII. izmjena i dopuna Prostornog plana uređenja Općine Križ

Javna rasprava trajat će 8 dana, od 15. veljače 2021. godine do zaključno s danom 22. veljače 2021. godine. Prijedlog VIII. izmjena i dopuna Prostornog plana uređenja Općine Križ u vrijeme trajanja javne rasprave stavljen je na javni uvid u prostorijama Općine Križ, Trg Svetog Križa 5, svakog radnog dana od 08.00 do 13.00 sati i na mrežnoj stranici Općine Križ.

Javno izlaganje u javnoj raspravi održat će se u Općini Križ, Trg Svetog Križa 5 dana  17. veljače 2021. godine u 11 h.

Primjedbe se mogu davati do zaključivanja javne rasprave na slijedeći način:

  • Upisivanjem primjedbi u knjigu primjedbi.
  • Iskazivanjem primjedbi u zapisnik koji će se voditi pri javnom izlaganju.
  • Upućivanjem pismenih primjedbi Općini Križ. Krajnji rok za zaprimanje pismenih primjedbi je 22. veljače 2020. godine do 15h.

OBAVIJEST umirovljenicima i nezaposlenima – podjela jednokratne novčane pomoći 14. i 15. 12. 2020.

Općina Križ će ove godine dijeliti prigodnu jednokratnu novčanu pomoć sukladno Odlukama Općinskog vijeća Općine Križ od 12. 11. 2020. godine.

UMIROVLJENICI

Pravo na dodjelu novčane pomoći u vrijednosti od =200,00 kuna po osobi, ostvaruju umirovljenici s prebivalištem na području Općine Križ, s ukupnom visinom mirovine do 2.000,00 kuna, uključujući i 2.000,00 kuna i to uz obvezno predočenje osobne iskaznice i dokaza o visini mirovine.

NEZAPOSLENI

Pravo na dodjelu novčane pomoći u vrijednosti od =200,00 kuna ostvaruju nezaposlene osobe s prebivalištem na području Općine Križ koje se vode u evidenciji Hrvatskog zavoda za zapošljavanje, Područne službe Zagreb, Ispostave Ivanić-Grad, i to isključivo na temelju popisa nezaposlenih osoba uz obvezno predočenje osobne iskaznice.

PODJELA novčane pomoći za umirovljenike i nezaposlene osobe obavljati će se
14. 12. 2020. (ponedjeljak) i 15. 12. 2020. (utorak) od 8:00 do 13:00 sati u zgradi Općine Križ, na bivšem šalteru Hrvatskog zavoda za zapošljavanje, ulaz pokraj Vijećnice.

MOLE SE SVI KOJI DOLAZE PO JEDNOKRATNU NOVČANU POMOĆ DA SE PRIDRŽAVAJU PROPISANIH EPIDEMIOLOŠKIH MJERA, DA NOSE MASKE TE DA U ZGRADU ULAZE JEDAN PO JEDAN.

 

OBAVIJEST STRANKAMA

ZA VRIJEME TRAJANJA PROGLAŠENE EPIDEMIJE BOLESTI COVID-19, TIJELA OPĆINE KRIŽ OBAVLJAT ĆE NEPOSREDNI RAD SA STRANKAMA UZ PRETHODNU NAJAVU ELEKTRONIČKIM, TELEFONSKIM ili POŠTANSKIM PUTEM, POD UVJETOM DA ZAHTJEV STRANKE NIJE MOGUĆE RIJEŠITI BEZ NJENE PRISUTNOSTI.

KONTAKT PODACI putem kojih možete komunicirati sa svim službenicima Jedinstvenog upravnog odjela, kao i s Općinskim načelnikom i zamjenikom Općinskog načelnika Općine Križ:

TELEFONSKA CENTRALA OPĆINE KRIŽ: 01/ 2831 510

Adresa elektroničke pošte: info@opcina-kriz.hr

Poštanska adresa: OPĆINA KRIŽ, TRG SVETOG KRIŽA 5, 10 314 KRIŽ

1. MARKO MAGDIĆ, Općinski  načelnik Općine Križ

 

091 2824 530 marko.magdic@opcina-kriz.hr
2. ZLATKO HRASTIĆ, zamjenik Općinskog načelnika

 

091 2824 519 zlatko.hrastic@opcina-kriz.hr
3. LIDIJA BAHLEN, pročelnica Jedinstvenog upravnog odjela

 

091 2824 540 lidija.bahlen@opcina-kriz.hr
4. NADA HORVAT, Voditeljica Odsjeka za financije, komunalno gospodarstvo i gospodarstvo

 

091 2824 502 nada.horvat@opcina-kriz.hr
5. MAJA DUNDOVIĆ PLEŠA, samostalna upravna referentica za informiranje i opće poslove

 

091 2824 511 maja.dundovic.plesa@opcina-kriz.hr
6. ŽARKO GAMBIROŽA, samostalni upravni referent za komunalno gospodarstvo

 

091 2824 514 zarko.gambiroza@opcina-kriz.hr
7. MARIJA VUKSAN, viša stručna suradnica za javnu nabavu i natječaje

 

091 2824 017 marija.vuksan@opcina-kriz.hr
8. SANDRA CRNKOVIĆ, samostalna upravna referentica za društvene djelatnosti

 

091 2824 517 sandra.crnkovic@opcina-kriz.hr
9. DANICA CESAREC, administrativni referent

 

091 2824 516 danica.cesarec@opcina-kriz.hr
10. ĐURĐICA KAIN, referentica – administrativna tajnica

 

091 2824 503 djurdjica.kain@opcina-kriz.hr
11. SNJEŽANA VRBANEC, računovodstveni referent

 

01 / 2831 521 snjezana.vrbanec@opcina-kriz.hr
12. SREĆKO SRAKA, referent – komunalni redar

 

091 586 0911 srecko.sraka@opcina-kriz.hr

Obavijest!!!

Od ponedjeljka 23. studenog 2020. godine privremeno se zatvara Reciklažno dvorište u Poduzetničkoj zoni u Križu radi potrebe razvrstavanja, saniranja i odvoza prikupljenog otpada, a radi preuzimanja poslova upravljanja Reciklažnim dvorištem od strane trgovačkog društva Ivakop d.o.o. Ivanić Grad.

Reciklažno dvorište ponovno će započeti s radom od 02.01.2021. godine, a o točnom početku rada i radnom vremenu građani će biti naknadno obavješteni.

VAŽNO! UPUTA STOŽERA CIVILNE ZAŠTITE VEZANO UZ BLAGDAN SVIH SVETIH

S obzirom na značajan porast oboljelih od virusa Covid-19 na području Republike Hrvatske, a posebno sve većeg broj zaraženih u Zagrebačkoj županiji, Stožer civilne zaštite Općine Križ i Zagrebačke županije apelira na sve stanovnike da se pridržavaju svih donesenih mjera i uputa te da posebice vode računa o socijalnoj distanci.

Također svi oni koji u narednom periodu planiraju posjetiti groblja Općine Križ, upućuju se da NE planiraju svoj odlazak na groblja isključivo u nedjelju 01.11.2020. godine na sam blagdan Svih svetih, a radi izbjegavanja gužvi na grobljima.

Uputno je da se izbjegavaju sva veća okupljanja u zatvorenim i otvorenim prostorima, a organizatore okupljanja upozoravamo na Odluku o ograničavanju društvenih okupljanja koju je Stožer civilne zaštite Republike Hrvatske donio 12. listopada 2020. godine sukladno kojoj je propisana obveza organizatora okupljanja da najkasnije 5 dana prije planiranog okupljanja zatraži suglasnost za održavanje okupljanja od županijskog centra 112.

JAVNI POZIV za prikupljane prijedloga za dodjelu Plakete Milke Trnine

Općinski načelnik Općine Križ raspisao je JAVNI POZIV za prikupljane prijedloga za dodjelu Plakete Milke Trnine.

Plaketa Milke Trnine dodjeljuje se kao posebno počasno priznanje za zahvalnost i istaknuti doprinos promicanju kulturne ostavštine imena i djela Milke Trnine u Hrvatskoj i svijetu i to prigodom obilježavanja obljetnice rođenja Milke Trnine, svjetske operne primadone rođene 19. 12. 1863. godine u Vezišću u Općini Križ.

Odluku o dodjeli Plakete Milke Trnine donosi Općinsko vijeće Općine Križ, samoinicijativno ili na prijedlog Općinskog načelnika Općine Križ, a nakon razmotrenih prijedloga zaprimljenih na Javni poziv za prikupljane prijedloga za dodjelu Plakete Milke Trnine.

Prijedlog za dodjelu Plakete Milke Trnine mogu dati: Općinski načelnik Općine Križ, članovi Općinskog vijeća Općine Križ, radna tijela Općinskog vijeća Općine Križ, tijela mjesne samouprave, građani, trgovačka društva, obrtnici, ustanove, udruge, političke stranke i druge pravne i fizičke osobe.

Prijedlog za dodjelu Plakete Milke Trnine mora sadržavati:

  • prijedlog i obrazloženje prijedloga s opisom osobitog doprinosa i dostignuća u promicanju kulturne ostavštine imena i djela Milke Trnine u Hrvatskoj i svijetu
  • Suglasnost i Privola kandidata za dodjelu Plakete Milke Trnine
  • podatke važne za uspostavu kontakta s predlagateljem.

Prijedlog se dostavlja na adresu: OPĆINA KRIŽ, TRG SV. KRIŽA 5, 10 314 KRIŽ ili na adresu elektroničke pošte: info@opcina-kriz.hr, do zaključno s danom 16. 11. 2020. godine.

Zbog pandemije virusa Covid-19, Plaketa Milka Trnina biti će dobitniku javno uručena prvom prigodom kada to budu dozvoljavale epidemiološke mjere.

Javni poziv za prikupljanje prijedloga za dodjelu Plakete Milke Trnine 2020

Suglasnost-i-privola-kandidata-za-dodjelu-plakete Milke Trnine 2020

OBAVIJEST – HEP ODS d.o.o.

HEP ODS d.o.o., Elektra Križ obavještava cijenjene kupce el. energije da će zbog planiranih radova na elektroenergetskom postrojenju biti privremeno prekinuta isporuka električne energije:

– dana 17.09.2020. (četvrtak):

– u vremenu planirano od 08:30 do 13:30 za dio naselja Šušnjari (od kbr. 1 do 41 i od 2 do 6).

U slučaju lošeg vremena radovi se odgađaju

Skip to content