Obavijest o regulaciji prometa za blagdan Svih svetih u Križu

Općinski načelnik Općine Križ dana 26.10.2018. godine donio je Zaključak o regulaciji prometa za blagdan Svih svetih u Križu.
Povodom blagdana Svih svetih, na dan 01.11.2018. godine (četvrtak) od 07:00 do 19:00 sati, na prilaznim pravcima prema mjesnom groblju Križ, regulacija prometa organizira se na slijedeći način:

  1. Promet u Zagrebačkoj ulici je jednosmjeran od raskrižja sa županijskom cestom u smjeru Križa do raskrižja sa Maksimirskom ulicom u Križu,
  2. Promet u Maksimirskoj ulici u Križu jednosmjeran je od Zagrebačke ulice do parkirališta kod mrtvačnice.

Ovakva regulacija prometavrijedi za sva vozila osim za vozila hitne službe, vatrogasna vozila i vozila Ministarstva unutarnjih poslova.

JAVNI POZIV za prikupljane prijedloga za dodjelu Plakete Milke Trnine

Na temelju članka 21. Odluke o javnim priznanjima Općine Križ  («Glasnik Zagrebačke županije» br. 18/18.),  Općinski načelnik Općine Križ raspisuje JAVNI POZIV za prikupljane prijedloga za dodjelu Plakete Milke Trnine.

Plaketa Milke Trnine dodjeljuje se kao posebno počasno priznanje za zahvalnost i istaknuti doprinos promicanju kulturne ostavštine imena i djela Milke Trnine u Hrvatskoj i svijetu i to prigodom obilježavanja obljetnice rođenja Milke Trnine, svjetske operne primadone rođene 19.12.1863. godine u Vezišću u Općini Križ.

Odluku o dodjeli Plakete Milke Trnine donosi Općinsko vijeće Općine Križ, samoinicijativno ili na prijedlog Općinskog načelnika Općine Križ, a nakon razmotrenih prijedloga zaprimljenih na Javni poziv za prikupljane prijedloga za dodjelu Plakete Milke Trnine. Plaketu se dobitniku uručuje u prigodi obilježavanja rođendana Milke Trnine.

Prijedlog za dodjelu Plakete Milke Trnine mogu dati: Općinski načelnik Općine Križ, članovi Općinskog vijeća Općine Križ, radna tijela Općinskog vijeća Općine Križ, tijela mjesne samouprave, građani, trgovačka društva, obrtnici, ustanove, udruge, političke stranke i druge pravne i fizičke osobe.

Prijedlog za dodjelu Plakete Milke Trnine mora sadržavati:

  • prijedlog i obrazloženje prijedloga s opisom osobitog doprinosa i dostignuća u promicanju kulturne ostavštine imena i djela Milke Trnine u Hrvatskoj i svijetu
  • Suglasnost i Privola kandidata za dodjelu Plakete Milke Trnine
  • podatke važne za uspostavu kontakta s predlagateljem.

Prijedlog se dostavlja na adresu: OPĆINA KRIŽ, TRG SV. KRIŽA 5, 10 314 KRIŽ ili na adresu elektroničke pošte: info@opcina-kriz.hr, do zaključno s danom 15. 11. 2018. godine.

Javni poziv za prikupljanje prijedloga za dodjelu Plakete Milke Trnine

Suglasnost-i-privola-kandidata-za-dodjelu-plakete Milke Trnine

OBAVIJEST GRAĐANIMA o radovima uređenja nogostupa u Zagrebačkoj ulici i na Trgu Sv. Križa u Križu

Obavještavaju se građani da će se u Zagrebačkoj ulici – na dijelu od Maksimirske ulice do Trga Sv. Križa te na Trgu Sv. Križa pristupiti izvođenju radova na uređenju nogostupa, uz radove na obnovi podzemne električne mreže te obnovi elektroinstalacije i sustava javne rasvjete.

Radovima će se obuhvatiti kompletna obnova nogostupa, koja uključuje zamjenu postojećeg asfaltnog zastora uz završno opločenje opločnicima,  a rekonstrukcija el.mreže obuhvaća zamjenu podzemnog voda električne mreže uz zamjenu postojećeg sustava javne rasvjete novim objektima i uređajima.

Predvidivo vrijeme početka radova je rujna 2018. godine, a predvidivi krajnji rok završetka je 30 radnih rada, koji može biti produljen razmjerno nepovoljnim vremenskim uvjetima.

Radovi će se izvršavati u 8 jednakih dionica do funkcionalne gotovosti.

U tijeku izvođenja radova, kolni prilaz parcelama biti će kratkotrajno ograničen, te se građani pozivaju da korištenje svojih vozila prilagode dinamici izvođenja radova.

 

OPĆINA KRIŽ
Jedinstveni upravni odjel

Akcija odvoza glomaznog otpada kreće u rujnu

Od 17. rujna kreće akcija odvoza glomaznog otpada koja će trajati do 23. studenog. Prvo područje na kojemu će se vršiti odvoz je Grad Ivanić-Grad, a zatim slijede Općine Kloštar Ivanić i Općina Križ.

Detaljni raspored odvoza možete vidjeti na letcima koji su u privitku teksta, a koji će biti podijeljeni korisnicima početkom rujna uz račune za mjesec kolovoz.

Molimo stanovnike koji žive u kućama da otpad odlože unutar svojih dvorišta, u blizini ulaza u dvorište, dostupno vozilu za sakupljanje otpada, do 7 sati ujutro na dan naveden u rasporedu odvoza.

Korisnike koji su vlasnici pasa molimo da iste drže pod nadzorom kako bi radnici mogli sigurno i neometano izvršiti prikupljanje glomaznog otpada.

Korisnici u stambenim zgradama moći će svoj glomazni otpad odložiti u posebne spremnike – kontejnere koji će biti postavljeni u blizini stambenih zgrada.

Navedene informacije možete pronaći na web stranici: www.ivakop.hr , a za sva pitanja nazovite naš broj telefona 2888-938.

Molimo sve korisnike da dobro pročitaju letke, koje će dobiti na kućne adrese, s popisom predmeta koji pripadaju glomaznom otpadu. Sve ono što ne pripada glomaznom otpadu neće biti odvezeno.

kriz_glomazni_otpad

 

OBAVIJEST o privremenom zatvaranju prometa na Trgu Svetog Križa i dijelu Zagrebačke ulice u Križu prigodom održavanja Dana Općine Križ 2018. godine

U PETAK  24.08.2018. godine od 19:00 do 03:00 sata 25.08.2018. godine (subota)

U SUBOTU 25.08.2018. godine od 15:00 do 03:00 sata dana 26.08.2018. godine (nedjelja),
privremeno će se zatvoriti promet na zapadnom dijelu Trga Sv. Križa
na način da se zapriječi promet iz ulice Braće Radića i ulice Josipa Badalića na Trg Sv. Križa te da se zapriječi promet preko Trga Sv. Križa u smjeru Širinca, dok će promet Zagrebačkom ulicom i ulicom Milke Trnine neometano teći bez zatvaranja.

Dio Trga Sv. Križa na kojem se zatvara promet će biti metalnim barijerama/rampama odvojen od drugih prometnih površina budući je program koncentriran na unutrašnjost parka i parcelu preko puta župne Crkve Uzvišenja Sv. Križa, a na kojoj će od 24.08.2018. godine do 26.08.2018. godine biti postavljen šator sa ugostiteljskim sadržajem, a u kojem će se održati i ostali zabavni sadržaj te koncerti.

Iznimno, radi što bolje i sigurnije organizacije planiranih događanja, Kotlovinafesta i Obiteljske biciklijade i dolaska oldimer vozila,

U NEDJELJU 26.08.2018. godine, samo u razdoblju od 8:30 do 13:00 sati istog dana, privremeno se zatvara promet na Trgu Svetog Križa i dijelu Zagrebačke ulice, od Trga Svetog Križa do Ulice Josipa Čopora.

 

Privremena regulacija prometa odnosi se i na promet u mirovanju, odnosno parkiranje stoga MOLIMO DA U NAVEDENO VRIJEME NE PARKIRATE VOZILA NA SPOMENUTIM LOKACIJAMA.

 

HVALA NA RAZUMIJEVANJU!

OPĆINA KRIŽ

 

Javni poziv za prikupljanje prijedloga za dodjelu Priznanja Općine Križ „14. rujan“.

Postupak dodjele Priznanja Općine Križ „14. rujan“ pokreće svake godine Općinski načelnik Općine Križ raspisivanjem Javnog poziva za prikupljanje prijedloga za dodjelu Priznanja Općine Križ „14. rujan“.

Odluku o dodjeli Priznanja Općine Križ “14. rujan“ donosi Općinsko vijeće Općine Križ povodom obilježavanja Dana Općine Križ, samoinicijativno ili na prijedlog Općinskog načelnika Općine Križ, a nakon razmotrenih prijedloga zaprimljenih na Javni poziv za prikupljanje prijedloga za dodjelu Priznanja Općine Križ „14. rujan“.

Priznanje Općine Križ „14. rujan“ dodjeljuje se u znak javnog priznanja građanima Općine Križ i drugim pravnim i fizičkim osobama, njihovim udrugama, lokalnim zajednicama, trgovačkim društvima, obrtima, obiteljskim poljoprivrednim gospodarstvima, ustanovama, vjerskim zajednicama te  drugim osobama i subjektima za iznimna dostignuća i doprinos od osobitog značenja za razvitak i ugled Općine Križ i društva u cjelini, a poglavito za uspjehe u unaprjeđenju gospodarstva, znanosti, prosvjete, kulture, sporta, socijalne skrbi i unaprjeđenja i zaštite okoliša te drugih javnih djelatnosti.

Pozivaju se članovi Općinskog vijeća Općine Križ, radna tijela Općinskog vijeća Općine Križ, tijela mjesne samouprave, građane, trgovačka društva, obrtnike, obiteljska poljoprivredna gospodarstva, ustanove, udruge, političke stranke i druge pravne i fizičke osobe da daju inicijativu za dodjelu Priznanja Općine Križ „14. rujan“. Inicijativa odnosno prijedlog za dodjelu Priznanja mora sadržavati:

  • točan naziv/ime i prezime kandidata kojeg se predlaže za dodjelu priznanja, s adresom i drugim podacima važnim za uspostavu kontakta
  • obrazloženje prijedloga s opisom osobitog dostignuća i doprinosa te priloženom dokumentacijom kojom se dokazuje isti opis i
  • Suglasnost i privola kandidata za dodjelu Priznanja 14. rujan.

Inicijativa odnosno pisani prijedlog s obrazloženjem dostavlja se Jedinstvenom upravnom odjelu Općine Križ na adresu: OPĆINA KRIŽ, TRG SVETOG KRIŽA 5, 10314 KRIŽ do zaključno s danom 10.08.2018. godine (petak).

Pozivni natječaj za prikupljanje prijedloga za dodjelu Priznanja Općine Križ „14. rujan“

Suglasnost i privola kandidata za dodjelu Priznanja 14. rujan

Zaključak o privremenom zatvaranju i regulaciji prometa na Trgu Svetog Križa i dijelu Zagrebačke ulice u Križu prigodom održavanja trkačke utrke Cross Hill Run Križ 2018.

Na temelju članaka 42. i 48. Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (“Narodne Novine” br. 33/01., 60/01., 129/05., 109/07., 125/08., 36/09., 150/11., 144/12., 19/13., 137/15. i 123/17.) i članaka 52. i 94. Statuta Općine Križ («Glasnik Zagrebačke županije» br. 3/18.) Općinski načelnik Općine Križ dana 13.04.2018. godine donio je

Z A K L J U Č A K
o privremenom zatvaranju i regulaciji prometa na Trgu Svetog Križa i dijelu Zagrebačke ulice u Križu prigodom održavanja trkačke utrke Cross Hill Run Križ 2018.

I.

            Privremeno se zatvara promet na Trgu Svetog Križa i dijelu Zagrebačke ulice, od Trga Svetog Križa do Maksimirske ulice u Križu na sljedeći način:
U subotu 19.05.2018. godine od 15 do 20 sati, zatvara se promet na Trgu Svetog Križa te u Zagrebačkoj ulici od Trga Svetog Križa do skretanja u Čoporovu ulicu u Križu.

II.

Privremena regulacija prometa odnosi se i na promet u mirovanju, odnosno parkiranje koje se od 15 sati 19.05.2018. godine (subota ) do 20 sati istog dana, zatvara na parkiralištu Zagrebačke 7 i na Trgu Sv. Križa te u Zagrebačkoj ulici od Trga Svetog Križa do skretanja Maksimirsku ulicu u Križu. Tijekom privremene regulacije prometa iz točke I. ovog Zaključka, na području za koje je privremeno zatvoren promet, omogućeno je prometovanje prilikom dostave i parkiranje dostavnim vozilima ugostitelja i osoba koje obavljaju prigodnu prodaju na štandovima, temeljem odobrenja nadležnog upravnog tijela Općine Križ.

III.

            Trkačka utrka Cross Hill Run Križ 2018. održati će se 19.05.2018. u subotu. Start i cilj utrke biti će u centru Križa, a sama utrka započinje u 17:30 sati.

Trasa utrke: Start utrke je na Trgu Sv. Križa u Križu te se kreće kroz Zagrebačku ulicu, zatim Čoporovom ulicom prema ulici Josipa Badalića u smjeru centra Križa. Iz ulice Josipa Badalića skreće se u ulicu Brače Radića sve do skretanja u Industrijsku cestu. Industrijskom cestom utrka ide u smjeru Novoselca prema Ulici Hrvatske mladeži zatim ulicom Hrvatske mladeži do prvog lijevog odvojka (kroz Kamenarsku ulicu) do Moslavačke ulice. Moslavačkom ulicom u smjeru Križa do kružnog toka na kojem se izlazi na drugom izlazu u ulicu Milke Trnine do Trga Sv. Križa gdje je cilj. Trasa je duga 5 km, a za dionicu od 10 km istrčavaju se dva kruga iste trase.

Za regulaciju prometa na trasi utrke u suradnji s Policijskom postajom Ivanić-Grad, osigurati će se potreban broj redara, i tim hitne pomoći, a sudionici u prometu i trkači tijekom natjecanja dužni su pratiti režim prometa na trasi utrke.

IV.

            Ovaj Zaključak stupa na snagu danom donošenja i objaviti će se na oglasnoj ploči Općine Križ.

REPUBLIKA HRVATSKA

ZAGREBAČKA ŽUPANIJA

OPĆINA KRIŽ

OPĆINSKI NAČELNIK

 

KLASA: 620-01/18-01/03

URBROJ: 238/16-03-18-24

Križ, 13.04.2018.

                                                                                                         Općinski načelnik Općine Križ:

        Marko Magdić, struč.spec.oec.

VAŽNA OBAVIJEST – Općina Križ organizira dežurstvo za pomoć najugroženijima

Kako bi pomogla svojim najugroženijim stanovnicima koji žive sami, starije su dobi i nemoćni, a hladnoća i snijeg zadaje im dodatne probleme Općina Križ organizirati će tijekom tijekom ovog vikenda i u periodu izrazito niskih temperatura, dežurstvo u slučaju potrebe.

Naime mnogo je onih koji nemaju nikoga da im očisti snijeg, donese namirnice, nabavi drva ili ih odveze doktoru u slučaju neke hitne potrebe. Upravo zato, Općina Križ prije svega apelira na sve svoje građane da pomognu susjedima kojima je potrebna pomoć.

Ukoliko je potrebno, obavijestite Općinu Križ ako imate saznanja o samačkim ili staračkim domaćinstvima, starijim osobama koje žive same, bolesne su, nemaju nikoga da im pomogne, nemaju struje, vode, ogrijeva, onima kojima ovi zimski uvjeti zadaju dodatne probleme.

Po svakoj dojavi, na broj telefona 091/2824-501, Općina će se pobrinuti i pružiti pomoć koja je u tom trenutku potrebna.

OBAVIJEST O JEDNOKRATNOJ NOVČANOJ POMOĆI UMIROVLJENICIMA I NEZAPOSLENIM OSOBAMA

Općina Križ će ove godine dijeliti prigodnu jednokratnu novčanu pomoć u naravi sukladno Odlukama Općinskog vijeća Općine Križ od 21.11.2017. godine.

UMIROVLJENICI
Pravo na dar u naravi u vrijednosti od =150,00 kuna po osobi, ostvaruju umirovljenici s prebivalištem na području Općine Križ, s visinom mirovine do 2.000,00 kuna, uključujući i 2.000,00 kuna. Podjela Potvrda dara u naravi obavljati će se preko Udruge umirovljenika Općine Križ, uz predočenje osobne iskaznice i dokumenta na kojem je vidljiv iznos mirovine.
Podjela Potvrde dara u naravi za umirovljenike obavljati će se
14.12.2017. (četvrtak) i 15.12.2017. (petak)
 od 8 do 13 sati u Domu umirovljenika u Križu
 od 8 do 13 sati u Vatrogasnom domu u Novoselcu.

NEZAPOSLENI
Podjela Potvrda dara u naravi nezaposlenim osobama s prebivalištem na području Općine Križ i to također u vrijednosti dara od =150,00 kuna po nezaposlenoj osobi, prijavljenoj u evidenciji Hrvatskog zavoda za zapošljavanje, Područne službe Zagreb, Ispostave Ivanić-Grad prema popisu do dana 30.11.2017. godine, obavljati će se u Općini Križ uz predočenje osobne iskaznice.
Podjela Potvrde dara u naravi za nezaposlene osobe obavljati će se
14.12.2017. (četvrtak) i 15.12.2017. (petak)
 od 8 do 13 sati u zgradi Općine Križ, na šalteru Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.

Potvrde dara u naravi moći će se jednokratno iskoristiti u razdoblju od 14.12.2017. do 30.12.2017. godine, u bilo kojoj od prodavaonica koje su pristale sklopiti ugovor s Općinom Križ, a to su sljedeće:
 Lonia u Križu i Novoselcu
 Mlin i pekare u Križu, Novoselcu, Obedišću i Rečici Kriškoj
 Moslavina usluge (Samoposluga) u Novoselcu
 Tival (Mlinček) u Križu

Odluka o radnom vremenu i drugim uvjetima obavljanja ugostiteljske djelatnosti na području Općine Križ

Općinsko vijeće Općine Križ je na 5. sjednici Općinskog vijeća, održanoj dana 26.10.2017. godine, donijelo novu Odluku o radnom vremenu i drugim uvjetima obavljanja ugostiteljske djelatnosti na području Općine Križ. Sukladno spomenutoj Odluci objavljenoj u Glasniku Zagrebačke županije br. 33/17. https://www.zagrebacka-zupanija.hr/media/filer_public/a6/99/a69902b3-28e3-476d-94d0-e16c5fdf964d/za_tisak_-_glasnik_33-2017.pdf  ugostiteljski objekti iz skupine «Restorani» i «Barovi» na području Općine Križ (oni koji to žele) mogu raditi u produljenom radnom vremenu, od radnog vremena propisanog zakonom i to u dane: – s petka na subotu do 3,00 sata i sa subote na nedjelju do 3,00 sata, a uz uvjet da se ne narušava javni red i mir kao i da se primjenjuju mjere zaštite od buke noću, sukladno posebnim propisima.

U Općini Križ nekolicina ugostiteljskih objekata iz skupine Restorani i Barovi iskazali su želju za produljenim radnim vremenom od vremena propisanog Zakonom ( od 6.00 do 24.00 sata). S obzirom da sukladno Zakonu o ugostiteljskoj djelatnosti mišljenje na prijedlog uvjeta koji moraju biti ispunjeni za rad ugostiteljskih objekata u produženom radnom vremenu mora dati turistička zajednica, a budući da Općina Križ nema turističku zajednicu, od nadležnih je institucija zatraženo te u konačnici dobiveno mišljenje Ministarstava turizma da budući nema turističke zajednice, Odluku o produljenju Zakonom propisano radno vrijeme ugostiteljskih objekata restorana i barova jednako kao uvjete koji moraju biti ispunjeni za rad ugostiteljskih objekata u produženom radnom vremenu donosi predstavničko tijelo jedinice lokalne samouprave.

Općinski načelnik može na zahtjev ugostitelja za pojedini ugostiteljski objekt iz skupine „Restorani“ i „Barovi“ rješenjem odrediti drugačije radno vrijeme, radi organiziranja  prigodnih proslava (dočeka Nove Godine, svadbi, maturalnih zabava i sličnih  događanja). Pojedinim ugostiteljskim objektima u kojima po službenim podacima nadležne policijske postaje i drugih nadležnih tijela, učestalo dolazi do remećenja javnog reda i mira te utvrđenih  kršenja propisa o buci, Općinski načelnik može po službenoj dužnosti rješenjem odrediti raniji završetak radnog vremena. Općinski načelnik može za ugostiteljske objekte iz skupine „Restorani“ i „Barovi , za vrijeme održavanja manifestacija, sportskih događanja, glazbenih festivala i slično, odlukom odrediti drugačije radno vrijeme.

RASPORED BLAGOSLOVA OBITELJI U ŽUPI UZVIŠENJA SVETOG KRIŽA, KRIŽ

RASPORED BLAGOSLOVA OBITELJI U ŽUPI UZVIŠENJA SVETOG KRIŽA, KRIŽ

DATUM BLAGOSLOVA                           
NASELJE, ULICA
 
26.12.2017.                                NAKON SV. MISE U 09:00 SATI

KRIŽ: MOSLAVAČKA ULICA

KRIŽ: MAKSIMIRSKA ULICA

RAZLJEV (oko 10:30 sati)

MALA HRASTILNICA (oko 15:00 sati)

27.12.2017.                                                 NAKON SV. MISE U 08:00 SATI

JOHOVEC (oko 09:00 sati)

VELIKA HRASTILNICA (oko 14:00 sati)
OKEŠINEC ( oko 08:30 sati)

28.12.2017.                                 DONJI PRNJAROVEC (oko 09:00 sati)

GORNJI PRNJAROVEC

VEZIŠĆE (oko 09:00 sati)

29.12.2017.           ŠUŠNJARI (oko 09:00 sati)

KONŠĆANI (oko 13:00 sati)

NOVOSELEC: MOSLAVAČKA ULICA (oko 09:00 sati od PEKARNE)

30.12.2017.                                  OBEDIŠĆE

ZAGREBAČKA ULICA (glavni put i sve ulice sa lijeve i desne strane)

SELSKA ULICA

31.12.2017.                                                               NAKON SV. MISE U 09:00 SATI

NOVOSELEC:

DRVODJELSKA ULICA

RADNIČKA ULICA

KOLODVORSKA ULICA

KOLODVORSKI ODVOJCI

ULICA HRVATSKE MLADEŽI

ČESMANSKA ULICA

01.01.2018                             NAKON SV. MISE U 09:00 SATI

NOVOSELEC:

GRANIČARSKA ULICA (oko 10:00 sati)

SELSKA ULICA I ODVOJCI

ŠKOLSKA ULICA

BUNJANI-STAKLENA ULICA (oko 10:00 sati)

02.01.2018                              DEANOVEC (od obitelji Pavetić-Prevendar do Graberja,

od Graberja prema Križu do obitelji Suhina)

03.01.2018                              BUNJANI-od obitelji Suhina do KAŽE                                                  

KRIŽ- IZA 14:00 SATI

ZAGORSKA ULICA

PRIGORSKA ULICA

LIČKA ULICA

04.01.2018                              ŠIRINEC

KRIŽ:

ULICA JOSIPA BADALIĆA – do obitelji Matković

Nastavak ULICE JOSIPA BADALIĆA od obitelji Matković do ŽUPNOG UREDA uključujući:

ULICU JOSIPA ČOPORA

ULICU LJUDEVITA GAJA

ULICU STJEPANA MATKOVIĆA

ULICU AUGUSTA ŠENOE

05.01.2018                           KRIŽ:

ŽUTIČKA ULICA

VINOGRADSKA ULICA

ŠKOLSKA ULICA

dio TRGA SV. KRIŽA

INDUSTRIJSKA CESTA

KRIŽ: ZAGREBAČKA ULICA (od centra do KAŽE)

06.01.2018                              NAKON SV. MISE U 11:00 SATI

KRIŽ:

ULICA MILKE TRNINE, od kružnog toka

JANDRINEC

07.01.2018                          NAKON SV. MISE U 09:00 SATI

KRIŽ:

ULICA BRAĆE RADIĆ

ULICA KRIŠKE REPUBLIKE

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                   

Obavijest o regulaciji prometa na blagdan Svih svetih

Povodom blagdana Svih svetih, u dane 28.10. 2017. (subota), 29.10.2017. (nedjelja), 31.10.2017. (utorak) i 01.11.2017. godine (srijeda) od 7 do 19 sati, na prilaznim pravcima prema mjesnom groblju Križ, regulacija prometa organizira se na slijedeći način:

  1. Promet u Zagrebačkoj ulici je jednosmjeran od raskrižja sa županijskom cestom u smjeru Križa do raskrižja sa Maksimirskom ulicom u Križu,
  2. Promet u Maksimirskoj ulici u Križu jednosmjeran je od Zagrebačke ulice do parkirališta kod mrtvačnice.

Regulacija prometa iz točke I. vrijedi za sva vozila osim za vozila hitne službe, vatrogasna vozila i vozila Ministarstva unutarnjih poslova.

Obavijest o obilježavanju blagdana

Općina Križ obilježiti će blagdan, Dan neovisnosti prema slijedećem rasporedu:

  1. listopada 2017. godine (nedjelja):

10,00 sati – Posjet Spomen sobi poginulih branitelja iz Domovinskog rata u  Galeriji Križ

10,15 sati – Polaganje vijenca kod Centralnog križa na groblju u Križu

10,40 sati – Polaganje vijenca kod Centralnog križa na groblju u Rečici Kriškoj

NOVI NAČIN SUFINANCIRANJA PRIJEVOZA STUDENATA

Općinski načelnik Općine Križ Marko Magdić na sastanku s direktoricom prodaje i marketinga HŽ Putničkog prijevoza d.o.o. Snježanom Malinović, razgovarao je o suradnji vezanoj uz novi način sufinanciranja prijevoza studenata, ali i mogućnosti proširenja integriranog putničkog prijevoza, tj. zona prijevoza u suradnji HŽ-a i ZET-a, koja bi obuhvaćajući i Općinu Križ, od iduće godine, svim putnicima, a posebno studentima i radnicima, smanjila cijenu kako željezničke, tako i tramvajske mjesečne priključne karte.

Već od listopada ove godine, studenti koji svakodnevno putuju iz mjesta prebivališta na području Općine Križ u mjesto školovanja i vraćaju se kući, koristeći pritom željeznički javni prijevoz, moći će mjesečnu kartu, po cijeni umanjenoj za 75% od ukupne cijene (koju sufinancira Općina Križ sukladno važećoj Odluci o sufinanciranju prijevoza za studente s područja Općine Križ) kupiti na željezničkoj postaji.

Da bi studenti ostvarili pravo sufinanciranja od strane Općine Križ, potrebno je da prije kupnje mjesečne karte u Općinu Križ dostave sljedeće:
1. Presliku osobne iskaznice ili Uvjerenja o prebivalištu
1. Potvrdu o redovitom upisu u akademsku godinu 2017./2018.
3. Ispunjen Zahtjev za sufinanciranje  prijevoza studenata
(koji se nalazi u prilogu ili se može preuzeti u Općini Križ)

Prema podacima iz HŽ Putničkog prijevoza d.o.o., svakodnevno iz željezničke postaje u Novoselcu, putuje čak do 1000 putnika, što učenika, studenata, što radnika ili tek povremenih putnika. Brojka nije zanemariva, stoga je inicijativa Općinskog načelnika, ističu u HŽ-u opravdana te u daljnjem periodu predstoje dogovori na koji način će Općina Križ u suradnji s HŽ Putničkim  prijevozom d.o.o. učiniti da prijevoz vlakom stanovnicima Općine Križ bude još povoljniji.

Odluka-o-sufinanciranju-prijevoza-studenata -11.9.2014.

Zahtjev za sufinanciranje  prijevoza studenata

 

Obavijest građanima

Obavještavaju se korisnici javne vodoopskrbe na području Općine Križ da će zbog radova na magistralnom vodovodu dana 30.08.2017. godine biti obustavljena opskrba vodom u vremenu od 9,00 do 15,00 sati.
Zahvaljujemo se na razumijevanju.

Vodoopskrba i odvodnja Zagrebačke županije d.o.o.

Ured Ivanić-Grad, Savska 50

10310 Ivanić-Grad

OBAVIJEST

Od 16:00 sati 25.08.2017. godine do 13:00 sati 27.08.2017. godine zatvoriti će se promet u mirovanju na Trgu Sv. Križa (parkiralište uz park i Župnu Crkvu Uzvišenja Sv. Križa) te će parkiralište biti metalnim barijerama/rampama odvojeno od kolnika na kojem će promet neometano teći, budući je program koncentriran na unutrašnjost parka i parcelu na k.č.br. 568/1 k.o. Križ (livada u centru preko puta župne Crkve Uzvišenja Sv. Križa) na kojoj će od 25.08.2017. godine do 28.08.2017. godine biti postavljen šator sa ugostiteljskim sadržajem, a u kojem će se održati i zabavni sadržaj te koncerti.

Iznimno, radi što bolje i sigurnije organizacije planiranih događanja, biciklijade i dolaska oldimer vozila, privremeno se zatvara promet na Trgu Svetog Križa i dijelu Zagrebačke ulice, od Trga Svetog Križa do Ulice Josipa Čopora nedjelju 27.08.2017. godine samo u razdoblju od 8:00 sati do 13:00 sati istog dana.

MOLIMO DA U NAVEDENO VRIJEME NE PARKIRATE VOZILA NA SPOMENUTIM LOKACIJAMA.

 

HVALA NA RAZUMIJEVANJU!

OPĆINA KRIŽ

 

 

Obavijest o privremenom zatvaranju prometa na Trgu Svetog Križa i dijelu Zagrebačke ulice u Križu prigodom održavanja Dana Općine Križ 2017. godine

Na temelju članaka 42. i 48. Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (“Narodne novine” br. 33/01., 60/01., 129/05., 109/07., 125/08., 36/09., 150/11., 144/12., 19/13. i 137/15.) i članaka 48. i 96. Statuta Općine Križ («Glasnik Zagrebačke županije» br. 12/13.) Općinski načelnik Općine Križ dana 16.08.2017. godine donio je

 Z A K L J U Č A K o privremenom zatvaranju prometa na Trgu Svetog Križa i dijelu Zagrebačke ulice u Križu prigodom održavanja Dana Općine Križ 2017. godine

U vremenu od 16.00 sati 25.08.2017. godine do 13:00 sati 27.08.2017. godine zatvoriti će se promet u mirovanju na Trgu Sv. Križa (centar, parkiralište uz park i Župnu Crkvu uzvišenja Sv. Križa) te će parkiralište biti metalnim barijerama/rampama odvojeno od kolnika na kojem će promet neometano teći bez zatvaranja, budući je program koncentriran na unutrašnjost parka i parcelu na k.č.br. 568/1 k.o. Križ (livada u centru preko puta župne Crkve Uzvišenja Sv. Križa) na kojoj će od 25.8.2017. godine do 28.8.2017. godine biti postavljen šator sa ugostiteljskim sadržajem, a u kojem će se održati i zabavni sadržaj te koncerti.

Privremeno se zatvara promet na Trgu Svetog Križa i dijelu Zagrebačke ulice, od Trga Svetog Križa do Ulice Josipa Čopora u Križu na sljedeći način:

U nedjelju 27.08.2017. godine od 8:00 sati do 13:00 sati istog dana, zatvara se promet na Trgu Svetog Križa te u Zagrebačkoj ulici od Trga Svetog Križa do Ulice Josipa Čopora.

Privremena regulacija prometa odnosi se i na promet u mirovanju, odnosno parkiranje koje se od 8:00 sati 27.08.2017. godine do 13:00 sati istog dana zatvara na parkiralištu Zagrebačke 7 i na Trgu Sv. Križa. Tijekom privremene regulacije prometa iz točke I. ovog Zaključka, na području za koje je privremeno zatvoren promet, omogućeno je prometovanje prilikom dostave i parkiranje dostavnim vozilima ugostitelja i osoba koje obavljaju prigodnu prodaju na štandovima, u šatorima, automatima ili rashladnim uređajima, temeljem odobrenja nadležnog upravnog tijela Općine Križ.

Z A K L J U Č A K o privremenom zatvaranju prometa na Trgu Svetog Križa i dijelu Zagrebačke ulice u Križu prigodom održavanja Dana Općine Križ 2017. godine

Radno vrijeme ugostitelja – restorana i barova za dane Općine Križ 25. i 26.08.2017. godine

Na temelju članaka 42. i 48. Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (“Narodne novine” br. 33/01., 60/01., 129/05., 109/07., 125/08., 36/09.,150/11., 144/12. i 19/13.), članka 48. i 96. Statuta Općine Križ („Glasnik Zagrebačke županije“ br. 12/13.), te članka 9. Odluke o radnom vremenu i drugim uvjetima obavljanja ugostiteljske djelatnosti na području Općine Križ („Glasnik Zagrebačke županije“ br. 31/15.) i Odluke o izmjeni Odluke o radnom vremenu i drugim uvjetima obavljanja ugostiteljske djelatnosti na području Općine Križ (KLASA: 335-01/15-01/14 URBROJ:238/16-01-17-3 od 19.07.2017. godine), Općinski načelnik Općine Križ dana 16.08.2017. godine donio je

 ODLUKU o određivanju drugačijeg radnog vremena za ugostiteljske objekte iz skupine „Restorani i „Barovi“ povodom obilježavanja Dana Općine Križ 2017. godine

Uz obilježavanje Dana Općine Križ 2017. godine u vremenu od 25. do 27. kolovoza 2017. godine, odobrava se drugačije radno vrijeme od propisanog Zakonom o ugostiteljskoj djelatnosti Zakonom o ugostiteljskoj djelatnosti („Narodne novine“ br. 85/15 i 121/16) i to za ugostiteljske objekte iz skupine „Restorani i „Barovi“ koji svoju djelatnost obavljaju na području Općine Križ.

Ugostiteljskim objektima iz točke I. ove Odluke produljuje se radno vrijeme i to:

  • u petak 25.08.2017. godine do 03 sata u subotu 26.08.2017. godine,
  • u subotu 26.08.2017. godine do 03 sata u nedjelju 27.08.2017. godine.

Drugačije radno vrijeme, a povodom obilježavanja Dana Općine Križ 2017. godine, odobrava se uz uvjet da se ne narušava javni red i mir te obvezu poštivanja odredbi propisanih Odlukom o radnom vremenu i drugim uvjetima obavljanja ugostiteljske djelatnosti na području Općine Križ („Glasnik Zagrebačke županije“ br. 31/15.) i Odluke o izmjeni Odluke o radnom vremenu i drugim uvjetima obavljanja ugostiteljske djelatnosti na području Općine Križ (KLASA: 335-01/15-01/14 URBROJ:238/16-01-17-3 od 19.07.2017. godine).

ODLUKA o određivanju drugačijeg radnog vremena za ugostiteljske objekte iz skupine „Restorani i „Barovi“ povodom obilježavanja Dana Općine Križ 2017. godine

PRIJAVITE SE NA SAJAM OBRTA I RUKOTVORINA U OPĆINI KRIŽ

PRIJAVNICA-SAJAM OBRTA I RUKOTVORINA 2017

Općina Križ i ove godine povodom obilježavanja Dana Općine Križ planira organizirati zanimljiv i šarolik program za sve posjetitelje i svoje sugrađane i to zadnji vikend u kolovozu, od 25.08.2017. (petak) do 27.08.2017. godine (nedjelja).

Dio programa, tradicionalno je i Sajam obrta i rukotvorina obrtnika, OPG-a, kako domaćih tako i proizvođača, iz susjednih lokalnih jedinica. Našim sugrađanima i svim posjetiteljima tom prigodom nudi se nekomercijalna, unikatna ponuda rukotvorina ili domaćih likera, meda, sira i ostalih prerađevina od lavande, bučinog ulja i slično.

Budući je broj izlagača ograničen, molimo sve zainteresirane za sudjelovanje na Danu Općine Križ, udruge, zadruge, OPG-e te sve ostale kreativce iz Općine Križ i šire, da nam se pridruže 26. kolovoza 2017. godine (subota) na Sajmu obrta i rukotvorina u parku u Križu, te svojom ponudom upotpune događanja povodom Dana Općine Križ.

Prijavnicu za Sajam obrta i rukotvorina možete dobiti u Općini Križ ili je preuzeti sa stranice Općine Križ, a ispunjenu prijavnicu pošaljite na e-mail: info@opcina-kriz.hr ili na adresu Općine Križ, Trg Sv. Križa 5, 10314 Križ, zaključno sa danom 18.08.2017. godine.

Svi oni koji svojim aktivnostima žele sudjelovati u programu obilježavanja Dana Općine Križ, udruge, obrti, vlasnici štandova, oni koji žele imati ponudu u dijelu Zagrebačke ulice u Križu tijekom programa od 25., 26. ili 27.08.2017. godine i svi ostali koji imaju dodatna pitanja mogu nam se radi daljnjih dogovora javiti na broj telefona: 01/ 2831 510 (osobe za kontakt: Sandra Crnković i Maja Dundović Pleša).

 

 

 

POZIVNI NATJEČAJ za prikupljanje prijedloga za dodjelu Priznanja Općine Križ „14. rujan“

Na temelju članka 14. Odluke o ustanovljenju javnih priznanja Općine Križ („Službeni vjesnik“  br. 10/95. i 9/97. i  „Glasnik Zagrebačke županije“ br. 16/09. i 4/14.) Općinski načelnik Općine Križ raspisuje POZIVNI NATJEČAJ za prikupljanje prijedloga za dodjelu Priznanja Općine Križ „14. rujan“

Priznanje Općine Križ „14. rujan“ dodjeljuje svojom odlukom Općinsko vijeće Općine Križ, na prijedlog Općinskog načelnika Općine Križ ili samoinicijativno, prigodom obilježavanja Dana Općine Križ – 14. rujna.

Priznanje Općine Križ „14. rujan“ dodjeljuje se u znak javnog priznanja građanima Općine Križ i drugim fizičkim osobama, njihovim udrugama, lokalnim zajednicama, trgovačkim društvima, poduzećima, ustanovama, vjerskim zajednicama i drugim osobama za iznimna dostignuća i doprinos od osobitog značenja za razvitak i ugled Općine Križ, a poglavito za uspjehe u unapređenju gospodarstva, znanosti, prosvjete, kulture, socijalne skrbi i unapređenja i zaštite prirodnog okoliša te drugih javnih djelatnosti.

 Pozivam članove Općinskog vijeća Općine Križ, radna tijela Općinskog vijeća Općine Križ, tijela mjesne samouprave, građane, trgovačka društva, poduzeća, obrtnike, ustanove, udruge, političke stranke i druge pravne osobe i njihova tijela upravljanja da daju inicijativu za dodjelu Priznanja Općine Križ „14. rujan“. Inicijativa odnosno prijedlog za dodjelu Priznanja mora sadržavati:

  • točan naziv subjekta kojeg se predlaže za dodjelu priznanja, s adresom i drugim podacima važnim za uspostavu kontakta i
  • obrazloženje prijedloga s opisom osobitog dostignuća i doprinosa te priloženom dokumentacijom kojom se dokazuje isti opis.

Inicijativa odnosno prijedlog, dostavlja se na adresu: OPĆINA KRIŽ, TRG SVETOG KRIŽA 5, 10314 KRIŽ do zaključno s danom 10.08.2017. godine (četvrtak).

Skip to content