OBAVIJEST O OBILJEŽAVANJU BLAGDANA – DAN DRŽAVNOSTI

Blagdan, Dan državnosti, Općina Križ obilježiti će 28. svibnja 2021. godine (petak) prema sljedećem rasporedu:

10,00 sati – Posjet Spomen sobi poginulih branitelja iz Domovinskog rata u Galeriji Križ

10,15 sati – Polaganje vijenca kod Centralnog križa na groblju u Križu

10,35 sati – Polaganje vijenca kod Centralnog križa na groblju u Rečici Kriškoj

OBAVIJEST umirovljenicima i nezaposlenima – podjela jednokratne novčane pomoći povodom Uskrsa – 29. i 30. 03. 2021. godine

Općina Križ dijeliti će jednokratnu novčanu pomoć sukladno Odlukama Općinskog načelnika Općine Križ Marka Magdića od dana 19. 03. 2021. godine.

PODJELA novčane pomoći za umirovljenike i nezaposlene osobe obavljati će se
29. 03. 2021. (ponedjeljak) i 30. 03. 2021. (utorak) od 8:00 do 13:00 sati u zgradi Općine Križ, na bivšem šalteru Hrvatskog zavoda za zapošljavanje, ulaz pokraj Vijećnice.

MOLE SE SVI KOJI DOLAZE PO JEDNOKRATNU NOVČANU POMOĆ DA SE PRIDRŽAVAJU PROPISANIH EPIDEMIOLOŠKIH MJERA.

UMIROVLJENICI
Pravo na
dodjelu novčane pomoći u vrijednosti od =100,00 kuna po osobi, ostvaruju umirovljenici s prebivalištem na području Općine Križ, s ukupnom visinom mirovine do 2.000,00 kuna, uključujući i 2.000,00 kuna i to uz obvezno predočenje osobne iskaznice i dokaza o visini mirovine.

OSOBE KOJE PRIMAJU NACIONALNU NAKNADU ZA STARIJE OSOBE
Pravo na
dodjelu novčane pomoći u vrijednosti od =100,00 kuna po osobi, ostvaruju i osobe koje primaju nacionalnu naknadu za starije osobe, a koje imaju prebivalište na području Općine Križ i to uz obavezno predočenje osobne iskaznice te dokaza o ostvarenom pravu na nacionalnu naknadu za starije osobe u iznosu ne višem od 800,00 kuna.

NEZAPOSLENI
Pravo na
dodjelu novčane pomoći u vrijednosti od =100,00 kuna ostvaruju nezaposlene osobe s prebivalištem na području Općine Križ koje se vode u evidenciji Hrvatskog zavoda za zapošljavanje, Područne službe Zagreb, Ispostave Ivanić-Grad, i to isključivo na temelju popisa nezaposlenih osoba uz obvezno predočenje osobne iskaznice.

TAKOĐER, MOGUĆE JE RADI SPRJEČAVANJA ZARAZE VIRUSOM COVID-19,  PODIĆI JEDNOKRATNU NOVČANU POMOĆ I ZA DRUGU OSOBU KOJA OSTVARUJE PRAVO NA JEDNOKRATNU NOVČANU POMOĆ, UZ PREDOĆENJE OSOBNE ISKAZNICE OSOBE KOJA PODIŽE POMOĆ TE PREDOĆENJE OSTALE POTREBNE DOKUMENTACIJE ZA OSTVARIVANJE NAVEDENOG PRAVA OSOBE ZA KOJU SE PODIŽE POMOĆ.

ODLUKA o visini i izdvajanju novčanih sredstava za jednokratnu novčanu pomoć umirovljenicima

Odluka o visini i izdvajanju novčanih sredstava za jednokratnu novčanu pomoć osobama koje primaju nacionalnu naknadu za starije osobe

ODLUKA o visini i izdvajanju novčanih sredstava za jednokratnu novčanu pomoć nezaposlenim osobama

 

Javna rasprava o prijedlogu VIII. izmjena i dopuna Prostornog plana uređenja Općine Križ

Javna rasprava trajat će 8 dana, od 15. veljače 2021. godine do zaključno s danom 22. veljače 2021. godine. Prijedlog VIII. izmjena i dopuna Prostornog plana uređenja Općine Križ u vrijeme trajanja javne rasprave stavljen je na javni uvid u prostorijama Općine Križ, Trg Svetog Križa 5, svakog radnog dana od 08.00 do 13.00 sati i na mrežnoj stranici Općine Križ.

Javno izlaganje u javnoj raspravi održat će se u Općini Križ, Trg Svetog Križa 5 dana  17. veljače 2021. godine u 11 h.

Primjedbe se mogu davati do zaključivanja javne rasprave na slijedeći način:

  • Upisivanjem primjedbi u knjigu primjedbi.
  • Iskazivanjem primjedbi u zapisnik koji će se voditi pri javnom izlaganju.
  • Upućivanjem pismenih primjedbi Općini Križ. Krajnji rok za zaprimanje pismenih primjedbi je 22. veljače 2020. godine do 15h.

OBAVIJEST umirovljenicima i nezaposlenima – podjela jednokratne novčane pomoći 14. i 15. 12. 2020.

Općina Križ će ove godine dijeliti prigodnu jednokratnu novčanu pomoć sukladno Odlukama Općinskog vijeća Općine Križ od 12. 11. 2020. godine.

UMIROVLJENICI

Pravo na dodjelu novčane pomoći u vrijednosti od =200,00 kuna po osobi, ostvaruju umirovljenici s prebivalištem na području Općine Križ, s ukupnom visinom mirovine do 2.000,00 kuna, uključujući i 2.000,00 kuna i to uz obvezno predočenje osobne iskaznice i dokaza o visini mirovine.

NEZAPOSLENI

Pravo na dodjelu novčane pomoći u vrijednosti od =200,00 kuna ostvaruju nezaposlene osobe s prebivalištem na području Općine Križ koje se vode u evidenciji Hrvatskog zavoda za zapošljavanje, Područne službe Zagreb, Ispostave Ivanić-Grad, i to isključivo na temelju popisa nezaposlenih osoba uz obvezno predočenje osobne iskaznice.

PODJELA novčane pomoći za umirovljenike i nezaposlene osobe obavljati će se
14. 12. 2020. (ponedjeljak) i 15. 12. 2020. (utorak) od 8:00 do 13:00 sati u zgradi Općine Križ, na bivšem šalteru Hrvatskog zavoda za zapošljavanje, ulaz pokraj Vijećnice.

MOLE SE SVI KOJI DOLAZE PO JEDNOKRATNU NOVČANU POMOĆ DA SE PRIDRŽAVAJU PROPISANIH EPIDEMIOLOŠKIH MJERA, DA NOSE MASKE TE DA U ZGRADU ULAZE JEDAN PO JEDAN.

 

OBAVIJEST STRANKAMA

ZA VRIJEME TRAJANJA PROGLAŠENE EPIDEMIJE BOLESTI COVID-19, TIJELA OPĆINE KRIŽ OBAVLJAT ĆE NEPOSREDNI RAD SA STRANKAMA UZ PRETHODNU NAJAVU ELEKTRONIČKIM, TELEFONSKIM ili POŠTANSKIM PUTEM, POD UVJETOM DA ZAHTJEV STRANKE NIJE MOGUĆE RIJEŠITI BEZ NJENE PRISUTNOSTI.

KONTAKT PODACI putem kojih možete komunicirati sa svim službenicima Jedinstvenog upravnog odjela, kao i s Općinskim načelnikom i zamjenikom Općinskog načelnika Općine Križ:

TELEFONSKA CENTRALA OPĆINE KRIŽ: 01/ 2831 510

Adresa elektroničke pošte: info@opcina-kriz.hr

Poštanska adresa: OPĆINA KRIŽ, TRG SVETOG KRIŽA 5, 10 314 KRIŽ

1. MARKO MAGDIĆ, Općinski  načelnik Općine Križ

 

091 2824 530 marko.magdic@opcina-kriz.hr
2. ZLATKO HRASTIĆ, zamjenik Općinskog načelnika

 

091 2824 519 zlatko.hrastic@opcina-kriz.hr
3. LIDIJA BAHLEN, pročelnica Jedinstvenog upravnog odjela

 

091 2824 540 lidija.bahlen@opcina-kriz.hr
4. NADA HORVAT, Voditeljica Odsjeka za financije, komunalno gospodarstvo i gospodarstvo

 

091 2824 502 nada.horvat@opcina-kriz.hr
5. MAJA DUNDOVIĆ PLEŠA, samostalna upravna referentica za informiranje i opće poslove

 

091 2824 511 maja.dundovic.plesa@opcina-kriz.hr
6. ŽARKO GAMBIROŽA, samostalni upravni referent za komunalno gospodarstvo

 

091 2824 514 zarko.gambiroza@opcina-kriz.hr
7. MARIJA VUKSAN, viša stručna suradnica za javnu nabavu i natječaje

 

091 2824 017 marija.vuksan@opcina-kriz.hr
8. SANDRA CRNKOVIĆ, samostalna upravna referentica za društvene djelatnosti

 

091 2824 517 sandra.crnkovic@opcina-kriz.hr
9. DANICA CESAREC, administrativni referent

 

091 2824 516 danica.cesarec@opcina-kriz.hr
10. ĐURĐICA KAIN, referentica – administrativna tajnica

 

091 2824 503 djurdjica.kain@opcina-kriz.hr
11. SNJEŽANA VRBANEC, računovodstveni referent

 

01 / 2831 521 snjezana.vrbanec@opcina-kriz.hr
12. SREĆKO SRAKA, referent – komunalni redar

 

091 586 0911 srecko.sraka@opcina-kriz.hr

Obavijest!!!

Od ponedjeljka 23. studenog 2020. godine privremeno se zatvara Reciklažno dvorište u Poduzetničkoj zoni u Križu radi potrebe razvrstavanja, saniranja i odvoza prikupljenog otpada, a radi preuzimanja poslova upravljanja Reciklažnim dvorištem od strane trgovačkog društva Ivakop d.o.o. Ivanić Grad.

Reciklažno dvorište ponovno će započeti s radom od 02.01.2021. godine, a o točnom početku rada i radnom vremenu građani će biti naknadno obavješteni.

VAŽNO! UPUTA STOŽERA CIVILNE ZAŠTITE VEZANO UZ BLAGDAN SVIH SVETIH

S obzirom na značajan porast oboljelih od virusa Covid-19 na području Republike Hrvatske, a posebno sve većeg broj zaraženih u Zagrebačkoj županiji, Stožer civilne zaštite Općine Križ i Zagrebačke županije apelira na sve stanovnike da se pridržavaju svih donesenih mjera i uputa te da posebice vode računa o socijalnoj distanci.

Također svi oni koji u narednom periodu planiraju posjetiti groblja Općine Križ, upućuju se da NE planiraju svoj odlazak na groblja isključivo u nedjelju 01.11.2020. godine na sam blagdan Svih svetih, a radi izbjegavanja gužvi na grobljima.

Uputno je da se izbjegavaju sva veća okupljanja u zatvorenim i otvorenim prostorima, a organizatore okupljanja upozoravamo na Odluku o ograničavanju društvenih okupljanja koju je Stožer civilne zaštite Republike Hrvatske donio 12. listopada 2020. godine sukladno kojoj je propisana obveza organizatora okupljanja da najkasnije 5 dana prije planiranog okupljanja zatraži suglasnost za održavanje okupljanja od županijskog centra 112.

JAVNI POZIV za prikupljane prijedloga za dodjelu Plakete Milke Trnine

Općinski načelnik Općine Križ raspisao je JAVNI POZIV za prikupljane prijedloga za dodjelu Plakete Milke Trnine.

Plaketa Milke Trnine dodjeljuje se kao posebno počasno priznanje za zahvalnost i istaknuti doprinos promicanju kulturne ostavštine imena i djela Milke Trnine u Hrvatskoj i svijetu i to prigodom obilježavanja obljetnice rođenja Milke Trnine, svjetske operne primadone rođene 19. 12. 1863. godine u Vezišću u Općini Križ.

Odluku o dodjeli Plakete Milke Trnine donosi Općinsko vijeće Općine Križ, samoinicijativno ili na prijedlog Općinskog načelnika Općine Križ, a nakon razmotrenih prijedloga zaprimljenih na Javni poziv za prikupljane prijedloga za dodjelu Plakete Milke Trnine.

Prijedlog za dodjelu Plakete Milke Trnine mogu dati: Općinski načelnik Općine Križ, članovi Općinskog vijeća Općine Križ, radna tijela Općinskog vijeća Općine Križ, tijela mjesne samouprave, građani, trgovačka društva, obrtnici, ustanove, udruge, političke stranke i druge pravne i fizičke osobe.

Prijedlog za dodjelu Plakete Milke Trnine mora sadržavati:

  • prijedlog i obrazloženje prijedloga s opisom osobitog doprinosa i dostignuća u promicanju kulturne ostavštine imena i djela Milke Trnine u Hrvatskoj i svijetu
  • Suglasnost i Privola kandidata za dodjelu Plakete Milke Trnine
  • podatke važne za uspostavu kontakta s predlagateljem.

Prijedlog se dostavlja na adresu: OPĆINA KRIŽ, TRG SV. KRIŽA 5, 10 314 KRIŽ ili na adresu elektroničke pošte: info@opcina-kriz.hr, do zaključno s danom 16. 11. 2020. godine.

Zbog pandemije virusa Covid-19, Plaketa Milka Trnina biti će dobitniku javno uručena prvom prigodom kada to budu dozvoljavale epidemiološke mjere.

Javni poziv za prikupljanje prijedloga za dodjelu Plakete Milke Trnine 2020

Suglasnost-i-privola-kandidata-za-dodjelu-plakete Milke Trnine 2020

OBAVIJEST – HEP ODS d.o.o.

HEP ODS d.o.o., Elektra Križ obavještava cijenjene kupce el. energije da će zbog planiranih radova na elektroenergetskom postrojenju biti privremeno prekinuta isporuka električne energije:

– dana 17.09.2020. (četvrtak):

– u vremenu planirano od 08:30 do 13:30 za dio naselja Šušnjari (od kbr. 1 do 41 i od 2 do 6).

U slučaju lošeg vremena radovi se odgađaju

OBAVIJEST o mogućnosti priključenja na vodoopskrbnu mrežu bez plaćanja novčane naknade.

OBAVIJEST o mogućnosti priključenja na vodoopskrbnu mrežu – vodoopskrbno područje Ivanić – Grad (Grad Ivanić – Grad, Općina, Kloštar Ivanić, Općina Križ.

U tijeku je Izgradnja i rekonstrukcija vodoopskrbnih cjevovoda i pripadnih objekata (pre/crpne stanice, priključci) na vodoopskrbnom području Ivanić-Gradu sklopu Projekta „Regionalni vodoopskrbni sustav Zagrebačke županije – Zagreb istok“ sufinanciranog iz Kohezijskog fonda EU „Operativni program konkurentnost i kohezija 2014 – 2020“.

Naručitelj radova je javni isporučitelj vodnih usluga Vodoopskrba i odvodnja Zagrebačke županije d.o.o. U sklopu radova izvode se kućni priključci uključujući i vodomjerna okna sa svim pripadnim elementima.

Ovim putem Vas obavještavamo da kao novi korisnici imate mogućnost dobivanja vodoopskrbnog priključka bez plaćanja novčane naknade. Priključak je za nove korisnike besplatan i u potpunosti sufinanciran preko projekta „Regionalni vodoopskrbni sustav Zagrebačke županije – Zagreb istok“ (isti uključuje izradu kućnog priključka na cjevovodima u granicama zahvata Projekta i to od vodovodne instalacije do vodomjernog okna uključivši i vodomjerna okna).

Po završetku svih radova na izgradnji i rekonstrukciji vodoopskrbnih cjevovoda i pripadnih objekata, svih ispitivanja i ishođenja uporabne dozvole steći će se uvjeti za korištenje usluge o čemu ćemo Vas pravovremeno obavijestiti temeljem Članka 55. Zakona o vodnim uslugama (NN 66/19)

Javni isporučitelj vodnih usluga
Vodoopskrba i odvodnja Zagrebačke županije d.o.o.

Projekt je sufinancirala Europska unija iz Kohezijskog fonda.

RASPORED BLAGOSLOVA OBITELJI U ŽUPI UZVIŠENJA SVETOG KRIŽA KRIŽ, 2019/2020

RASPORED BLAGOSLOVA OBITELJI U ŽUPI UZVIŠENJA SVETOG KRIŽA KRIŽ, 2019/2020

26.12.2019.g. SVETI STJEPAN

SV.MISA U 9:00 SATI

KRIŽ: MOSLAVAČKA UL.(oko 10:30)

MAKSIMIRSKA UL. (nakon 15:00)

RAZLJEV (oko 10:30)

MALA HRASTILNICA (nakon 15:00)

27.12.2019.g. SVETI IVAN

SV.MISA U 8:00 SATI

JOHOVEC (oko 9:00)

VELIKA HRASTILNICA (nakon 14:00)

OKEŠINEC (oko 9:00)

28.12.2019.g. DONJI I GORNJI PRNJAROVEC (oko 8:00)

VEZIŠĆE (oko 8:00)

29.12.2019.g. NEDJELJA

SV.MISA SAMO U 9:00 SATI

KONŠĆANI (oko 10:30)

KRIŽ: UL.BRAĆE RADIĆ (oko 10:30)

UL.KRIŠKE REPUBLIKE

30.12.2019.g. OBEDIŠĆE:

ZAGREBAČKA UL. (glavna cesta i sve ulice s lijeve i desne strane)

SELSKA UL. (oko 12:00)

31.12.2019.g. STARA GODINA DEANOVEC (od ob.Pavetić-Prevendar do Graberja, od Graberja prema Križu do ob.Suhina) (oko 8:00)

KRIŽ:ZAGREBAČKA UL.(od centra do Kaže), (oko 8:00)

KRIŽ OKO 12:00:

ZAGORSKA UL, PRIGORSKA UL. i LIČKA UL.

 

01.01.2020.g. NOVA GODINA

SV.MISA U 11:00 SATI

NOVOSELEC: ČESMANSKA UL.

(oko 12:30)

ŠUŠNJARI (oko 12:30)

 

02.01.2020.g. BUNJANI (od ob. Suhina do Kaže) (oko 8:00)

BUNJANI: STAKLENA UL.

(oko 8:00)

 

03.01.2020.g. ŠIRINEC (oko 8:00)

KRIŽ: (nakon 13:00)

UL. JOSIPA BADALIĆA – do ob.Matković i od ob. Matković do ŽUPNOG UREDA uključujući:

UL. JOSIPA ČOPORA

UL. STJEPANA MATKOVIĆA

UL. AUGUSTA ŠENOE

NOVOSELEC: MOSLAVAČKA UL.

(oko 8:00)

 

04.01.2020.g. NOVOSELEC: (oko 8:00)

DRVODJELSKA UL.

RADNIČKA UL.

KOLODVORSKA UL. I ODVOJCI

UL. HRVATSKE MLADEŽI

SELSKA UL. i ODVOJCI

GRANIČARSKA UL.

ŠKOLSKA UL.

 

05.01.2020.g. NEDJELJA

SV.MISA SAMO U 9:00 SATI

KRIŽ: (oko 10:30)

ŽUTIČKA UL.

INDUSTRIJSKA UL

VINOGRADSKA UL.

ŠKOLSKA UL.

DIO TRGA SV. KRIŽA

UL.MILKE TRNINE (od kružnog toka)

JANDRINEC

 

Ustrojen hitni broj telefona zimske službe 091/58 31 683

Ustrojen hitni broj telefona zimske službe 091/58 31 683

Radi što veće učinkovitosti zimske službe i prohodnosti cesta u razdoblju zimskih uvjeta, uspostavljen je HITNI BROJ TELEFONA ZIMSKE SLUŽBE: 091/58 31 683, na kojeg građani mogu dojaviti sve uočene potrebe vezano uz zimsku službu, a izvođač radova svu eventualnu problematiku nastojati će riješiti u što kraćem roku.

Općina Križ spremno dočekuje zimske uvjete na cestama. Uoči nastupanja zimskih uvjeta donesen je Izvedbeni program zimske službe za razdoblje od 01.11.2019. godine do 15.04.2020. godine. Na području Općine Križ održava se ukupno 57 km nerazvrstanih cesta te 8000 m2 pješačkih staza, i drugih prometnih površina, a prema potrebi, poslovi održavanja  dodatno uključuju i održavanje pojedinih dionica županijskih cesta koje se nalaze na pravcima prohoda. Izvedbeni program zimske službe predviđa opseg i dinamiku izvođenja poslova održavanja za prohodnost nužnih cesta i drugih prometnih površina u zimskim uvjetima, a provodi se u tri stupnja pripravnosti u ovisnosti o stvarnim uvjetima.

OBAVIJEST KORISNICIMA KOJI SE GRIJU NA DRVA

Obavještavamo korisnike zajamčene minimalne naknade koji se griju na drva, a s područja su Općine Križ, da će se isplata novčanih sredstava izvršiti dana 07.11.2019. godine (četvrtak) u Križu, u sjedištu Općine Križ, Trg sv. Križa 5, od 08:00 sati do 14:00 sati u sobi broj 4.
Obavezno sa sobom ponijeti osobnu iskaznicu.

Regulacija prometa za blagdan Svih svetih u Križu

Općinski načelnik Općine Križ dana 25.10.2019. godine donio je Zaključak o regulaciji prometa za blagdan Svih svetih u Križu.

Povodom blagdana Svih svetih, na dan 01.11.2019. godine (petak) od 07:00 do 19:00 sati, na prilaznim pravcima prema mjesnom groblju Križ, regulacija prometa organizira se na sljedeći način:

  • Promet u Zagrebačkoj ulici je jednosmjeran od raskrižja sa županijskom cestom u smjeru Križa do raskrižja sa Maksimirskom ulicom u Križu,
  • Promet u Maksimirskoj ulici u Križu jednosmjeran je od Zagrebačke ulice do parkirališta kod mrtvačnice.

Ovakva regulacija prometa vrijedi za sva vozila osim za vozila hitne službe, vatrogasna vozila i vozila Ministarstva unutarnjih poslova.

Obavijest građanima o početku II. faze uređenja Staklene ulice u Bunjanima

Obavještavaju se građani da je za srijedu, 30.10.2019. godine najavljen početak radova na II. fazi uređenja Staklene ulice u Bunjanima u duljini 800 m (raskrižje Šumećani do raskrižja s Moslavačkom ulicom). Radovi obuhvaćaju pripremu postojeće podloge, izgradnju  novog asfaltnog kolnika u dva sloja te uređenje bankina.

Predviđeni rok izvršenja radova je deset radnih dana, ovisno o vremenskim prilikama, a u spomenutom periodu mole se građani koji žive u Staklenoj ulici ili prometuju tom dionicom za razumijevanje do završetka radova. Naime, u vrijeme izvođenja radova biti će djelomično ili u potpunosti onemogućeno prometovanje što će se regulirati prometnim znakovima te se pozivaju stanovnici te ulice da korištenje svojih vozila prilagode dinamici radova asfaltiranja.

BESPLATNO mikročipiranja pasa na području Općine Križ

Općinski načelnik Općine Križ dana 14. 10. 2019. godine donio je Odluku o financiranju troškova označavanja – mikročipiranja pasa na području Općine Križ.

Iz Proračuna Općine Križ financirati će se troškovi označavanja – mikročipiranja pasa na području Općine Križ, a na temelju Ugovora o dodjeli sredstava sklopljenog između Općine Križ i Zagrebačke županije, a kojim Ugovorom Zagrebačka županija dodjeljuje sredstva za financiranje programa kontrole populacije napuštenih pasa na području Zagrebačke županije – mjere označavanja pasa, u iznosu od 35.000,00 kn. Financiranje troškova mikročipiranja pasa na području Općine Križ će se realizirati preko Veterinarske stanice Križ d.o.o., Križ, Milke Trnine 22.

Veterinarska stanica Križ će izvršiti uslugu označavanja – mikročipiranja pasa, čiji vlasnici imaju prebivalište na području Općine Križ. Vlasnici i posjednici pasa s područja Općine Križ, a čiji psi nisu mikročipirani, mogu se javiti u Veterinarsku stanicu Križ i besplatno mikročipirati svog psa.

Kontakt:
Veterinarska stanica Križ
Milke Trnine 22, Križ
tel: 091/563-3984 ili 01/2824-625

Mikročipiranje je zakonska obveza skrbnika pasa, a kazne su do 6.000,00 kn. Cilj projekta je smanjiti populaciju napuštenih pasa i ojačati svijest o važnosti mikročipiranja.

FINANCIJSKA SREDSTVA SU OGRANIČENA

AKCIJA MIKROČIPIRANJA TRAJE DO 16.12.2019. GODINE.

Obavijest – počinje izgradnja Regionalnog vodoopskrbnog sustava Zagreb istok na području Općine Križ

Dana 16.09.2019. godine započinju radovi na izgradnji i rekonstrukciji vodoopskrbnih cjevovoda i pripadnih objekata (pre/crpne stanice, priključci) na vodoopskrbnom području Ivanić-Grada i to na dionici E1 – OPĆINA KRIŽ, NASELJA: OKEŠINEC, NOVOSELEC I OBEDIŠĆE, obavještavaju iz Vodoopskrbe i odvodnje Zagrebačke Županije.

Radovi započinju na samoj granici Općine Križ, odnosno Zagrebačke županije u naselju Obedišće, kod rijeke Česme. Riječ je o projektu izgradnje Regionalnog vodoopskrbnog sustava Zagreb istok. Vrijednost radova na području Općine Križ, Općine Kloštar Ivanić i Grada Ivanić-Grada je ukupno 90 milijuna kuna.

 

OBAVIJEST o privremenom zatvaranju prometa prigodom održavanja programa Dana Općine Križ 2019. godine.

Program obilježavanja Dana Općine Križ od petka 23.08.2019. do nedjelje 25.08.2019. godine biti će koncentriran na unutrašnjost parka i livadu u centru Križa, na kojoj će biti postavljen šator s ugostiteljskim i zabavnim sadržajem te koncerti.
U te dane na snazi je i privremena regulacija, odnosno zatvaranje prometa na Trgu Sv. Križa i dijelu Zagrebačke ulice u Križu i to kako slijedi:
U petak 23.08.2019. godine od 20:00 do 03:00 sata u subotu 24.08.2019. godine te u subotu 24.08.2019. godine od 15:00 do 03:00 sata u nedjelju 25.08.2019. godine, privremeno će se zatvoriti promet na zapadnom dijelu Trga Sv. Križa na način da se zapriječi promet iz Ulice Braće Radić i Ulice Josipa Badalića na Trg Sv. Križa te da se zapriječi promet preko Trga Sv. Križa u smjeru Širinca, dok će promet Zagrebačkom ulicom i Ulicom Milke Trnine neometano teći bez zatvaranja.
U nedjelju 25.08.2019. godine od 10:00 sati do 13:00 sati, zatvara se promet na Trgu Sv. Križa te u dijelu Zagrebačke ulice do skretanja u Maksimirsku ulicu, promet na Trgu Sv. Križa do skretanja u park te promet Na Trgu Sv. Križa iz Ulice Braće Radića i Ulice Josipa Badalića.
Spomenuta regulacija prometa u periodu od 23.08.2019. do 25.08.2019. godine odnosi se i na promet u mirovanju.

MOLIMO DA U NAVEDENO VRIJEME NE PARKIRATE VOZILA NA SPOMENUTIM LOKACIJAMA.

HVALA NA RAZUMIJEVANJU!
OPĆINA KRIŽ

PRIJAVE ZA KOTLOVINAFEST

OTVORENE PRIJAVE ZA KOTLOVINAFEST – ove godine u žiriju Ribafish

Otvorene su prijave za ekipe koje žele ove godine sudjelovati na trećem po redu Kotlovinafestu u Križu. Riječ je o natjecanju u spravljanju kotlovine održava se u sklopu obilježavanja Dana Općine Križ, a s ciljem obogaćivanja turističke ponude gastronomskom tradicijom našeg kraja. I ove godine pripremili smo bogat program uz Kotlovinafest, obiteljsku biciklijadu istog dana te dolazak olditimer vozila. Naravno osiguran je i stručan i nepristran žiri u kojem će tradicionalno miti majstor kotlovine našeg kraja Drago Kezele, zatim Đurđica Zubatović i poseban gost ove godine Domagoj Jakopović Ribafish, urednik portala Gastro.hr, novinar i kao sam ističe Klasa hedonist te još mnogo toga, uglavnom ljubitelj dobre hrane…

ORGANIZATOR: Općina Križ
DATUM ODRŽAVANJA: 25.08.2019
MJESTO ODRŽAVANJA: Trg Svetog Križa u Križu (park)
OKUPLJANJE SUDIONIKA: 10 sati
POČETAK OCJENJIVANJA: od 12 sati
PROGLAŠENJE NAJBOLJIH EKIPA: oko 13 sati

Za sudjelovanje na Kotlovinafestu potrebno je prijaviti ekipu na adresu elektroničke pošte info@opcina-kriz.hr i to najkasnije do 12.08.2019. godine.
Prijavnice dostupne na www.opcina-kriz.hr
ili u Općini Križ
Dodatne informacije možete dobiti i na broj telefona: 091 2824 511 (Maja) ili 091 2824 517 (Sandra) ili na e-mail
: info@opcina-kriz.hr

Ekipe u natjecanju sudjeluju dobrovoljno i ne plaćaju kotizaciju, a kotlovinu spravljaju o vlastitom trošku uz obaveznu podjelu 10 porcija posjetiteljima za što mogu prikupljati dobrovoljne priloge (donacije za porcije koje ostaju ekipi za podmirenje troškova natjecanja), a mogu spremiti i više porcija ukoliko žele

Natjecateljska ekipa dužna je osigurati:

– vlastiti kotao i dodatnu opremu (obavezno – plamenik, plinsku bocu, pribor za spravljanje kotlovine,… ).
– meso (svinjetina, piletina, kobasica) za koje je obavezno organizatoru na dan natjecanja donijeti račun gdje je i kada je meso kupljeno radi ispunjavanja sanitarnih uvjeta
– začine te priloge za spravljanje kotlovine po izboru (povrće, gljive, grah, krumpir…)

Organizator je dužan osigurati:
–  adekvatnu (ovisno o vremenu i natkrivenu) lokaciju za spravljanja kotlovine za sve prijavljene ekipe (stol i/ili štand) te po potrebi prostor za reklamnu aktivnost svake pojedine ekipe (mogućnost sponzorima ekipe da stave roll up i/ili ostale promidžbene oblike).

– plastične tanjure i pribor za degustaciju, keramički tanjur i pribor za serviranje kotlovine za ocjenjivanje

– potrošni materijal (vreće za smeće, rolu papirnatih ručnika)

– poklon sudionicima – fertun s logom Kotlovinafesta i majice sponzora

– piće za sve ekipe (sok i vodu)
stručni i nepristrani žiri za ocjenu kvalitete te prigodne nagrade najboljima.

Detaljno propozicije i pravila ocjenjivanja možete pronaći u prilogu
PROPOZICIJE-2019 pdf

Prijavnica za Kotlovinafest
PRIJAVNICA-2019

Skip to content