Dječji vrtić Križ, pedagoške godine 2012./13., uključio se u projekt Samovrednovanje ustanove ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja, u provedbi Nacionalnog centra za vanjsko vrednovanje obrazovanja.
Projekt se sastoji od nekoliko faza u koje su uključeni predstavnici upravnog vijeća dječjeg vrtića, odgajatelji, stručni suradnici, pomoćno osoblje, roditelji i lokalna zajednica, sa ciljem sustavnog praćenja i unapređivanja kvalitete rada dječjih vrtića.
Iako je malena ustanova, iako nema ni pedagoga, ni psihologa,– nema stručnog tima, odlučili su sudjelovati. Osnovali su tim za kvalitetu, uspjeli provesti sve upitnike (sa zaposlenima,roditeljima, članovima upravnog vijeća dječjeg vrtića).
Osobito su se posvetili praćenju realizacije razvojnog plana ustanove, a izvješću samovrednovanja su se posebno posvetile odgajateljice Lidija Berić i Ivana Špoljarić, te ravnateljica Ksenija Gudan.
Ono što se u ustanovi vrednuje su pojedine situacije, aktivnosti, način na koji djeca uče, rezultati, odgojno-obrazovna uloga odgajatelja timski pristup, zajedničko promišljanje i analiziranje odgojno-obrazovne prakse u cjelini.
Centar uvažava autonomiju i anonimnost svakog sudionika i time svima uključenima pruža podršku u procesu samovrednovanja.
Dječji vrtić Križ jednan je od 60 dječjih vrtića iz Hrvatske, a po rezultatima vrednovanja pri samom vrhu, te je tako 24.10.2014. dobio zahvalnicu Nacionalnog centra za vanjsko vrednovanje i obrazovanje.
Početkom ove pedagoške godine, procesu vrednovanja se priključilo još 100 vrtića iz cijele Hrvatske, a Dječji vrtić Križ, kao i prijašnjih 60, nastavlja dalje.
Dječji vrtić Križ, pedagoške godine 2012./13., uključio se u projekt Samovrednovanja ustanove ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja, u provedbi Nacionalnog centra za vanjsko vrednovanje obrazovanja. Projekt se sastoji od nekoliko faza u koje su uključeni predstavnici upravnog vijeća dječjeg vrtića, odgajatelji, stručni suradnici, pomoćno osoblje, roditelji i lokalna zajednica, sa ciljem sustavnog praćenja i unapređivanja kvalitete rada dječjih vrtića. Iako je malena ustanova, iako nema ni pedagoga, ni psihologa,– nema stručnog tima, odlučili su sudjelovati. Osnovali su tim za kvalitetu, uspjeli provesti sve upitnike (sa zaposlenima, roditeljima, članovima upravnog vijeća dječjeg vrtića). Osobito su se posvetili praćenju realizacije razvojnog plana ustanove, a izvješću samovrednovanja su se posebno posvetile odgajateljice Lidija Berić i Ivana Špoljarić, te ravnateljica Ksenija Gudan. Ono što se u ustanovi vrednuje su pojedine situacije, aktivnosti, način na koji djeca uče, rezultati, odgojno-obrazovna uloga odgajatelja timski pristup, zajedničko promišljanje i analiziranje odgojno-obrazovne prakse u cjelini. Centar uvažava autonomiju i anonimnost svakog sudionika i time svima uključenima pruža podršku u procesu samovrednovanja. Dječji vrtić Križ jedan je od 60 dječjih vrtića iz Hrvatske, a po rezultatima vrednovanja pri samom vrhu, te je tako 24.10.2014. dobio zahvalnicu Nacionalnog centra za vanjsko vrednovanje i obrazovanje. Početkom ove pedagoške godine, procesu vrednovanja se priključilo još 100 vrtića iz cijele Hrvatske, a Dječji vrtić Križ, kao i prijašnjih 60, nastavlja dalje.